Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

100 de numere… Mergem mai departe

Dupa noua ani frumosi de munca intensa, presarati cu numeroase realizari, dar si cateva dezamagiri, am ajuns si la al 100-lea numar al revistei Tranzit. O ocazie numai buna pentru sarbatorit, mai ales ca vine odata cu prima noastra conferinta de transport a anului, cu Sarbatoarea Pastilor, dar si cu nasterea celui de-al patrulea copil al familiei Tranzit: Diana, fetita colegei noastre Cristiana.
Povestea Tranzit a inceput in urma cu mai bine de opt ani, cand presa specializata in transporturi abia se forma. Ideea noastra de a lansa o revista de transporturi a parut multora un act de curaj pana la inconstienta, majoritatea asteptandu-se sa nu scoatem mai mult de sase numere.
 

Adevarul este ca orice buget pentru lansarea unei reviste trebuie sa cuprinda costurile necesare productiei a sase numere consecutive, in care editorul nu poate ajunge la incasari care sa acopere costurile. Bugetul nostru acoperea doar costurile a doua numere, insa, cu idei noi, bine sustinute, am castigat rapid simpatia si sustinerea multor jucatori importanti de pe piata, care au apreciat inca de la inceput conceptul modern lansat de Tranzit, intitulata „revista afacerii de transport si logistica”. Eram printre putinii care intrezarisera importanta transporturilor specializate si a logisticii ca domenii complementare transporturilor generale de marfuri si am ramas si in prezent, de fapt, singura editura care publica o revista specializata de logistica.
Un pas foarte important in evolutia Tranzit l-a reprezentat invitatia de a face parte din prestigioasele jurii europene “International Truck of the Year”, “International Van of the Year” si “International Bus of the Year”, primita in 2006. De atunci am investit si mai mult in pregatirea noastra tehnica, pentru a fi la inaltimea colegilor nostri europeni la sesiunile de testare a noilor autovehicule comerciale, pentru a putea vota profesionist la alegerea Camionului Anului, Vanului Anului si Autobuzului Anului in Europa. Ne-am bucurat, in mod deosebit, si ca am reusit sa spargem gheata si pe plan international, fiind primele femei acceptate in aceste jurii europene, domeniul tehnic pe vehicule comerciale fiind considerat, de decenii, unul exclusiv masculin. Mai mult decat atat, anul acesta vom organiza la Bucuresti testele europene pentru alegerea Autobuzului Anului, avand onoarea de a-i gazdui pe colegii nostri din juriu si pe producatorii europeni de autobuze care s-au inscris in competitie.
De-a lungul timpului am castigat respectul majoritatii importatorilor si dealerilor de vanuri, camioane, autobuze, echipamente, anvelope, produse petroliere etc. – care isi promoveaza constant imaginea in paginile revistelor noastre. Si tuturor vreau sa le multumesc pentru increderea acordata. Si clientilor de publicitate, dar si numerosilor cititori, fara feed-back-ul carora nu am fi fost motivati sa crestem calitatea articolelor din revista. Pentru un jurnalist nu exista o recompensa mai mare decat sa constate ca informatiile publicate sunt utile cititorilor sau ii determina sa ia decizii importante pentru afacerea lor. Si, din acest motiv, le multumim tuturor celor care ne transmit prin e-mail, prin posta sau la telefon interesul lor pentru aceste subiecte si demonstreaza ca nu scriem in van.
Le multumim tuturor celor care au sprijinit revista si la inceputurile noastre – printre care Afin Leasing, ARTRI, Cefin, EVW Holding si UNTRR – fara de care poate nu am fi ajuns astazi ceea ce suntem.
Personal, le multumesc tuturor colegilor mei, si in mod deosebit Petronelei, Cristianei si Marianei, care mi-au fost alaturi inca de la inceput si care, impreuna cu intregul colectiv de astazi, reprezentam „spiritul” Tranzit.
Lectura placuta in continuare. Noi mergem mai departe.

Articole similare