Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

200 de euro in plus la 1.000 km din cauza cresterii procentajului de kilometri pe gol (conform CNR)

Printre problemele identificate de cei peste 1.200 de manageri francezi de transport care au participat la al doilea sondaj realizat de FNTR de la declansarea pandemiei, cea mai importanta este oprirea activitatii clientilor lor (in 84% dintre cazuri), urmata de scaderea semnificativa a volumului de activitate al acelorasi clienti (760%), dificultatile la incarcare/descarcare (40%), anularea sau amanarea contractelor (37%), presiunea asupra tarifului (16%), intarzierile (9%) si penalitatile pentru intarziere (1%).

Iar dintre problemele interne identificate de acesti manageri se numara somajul partial (72% dintre ele), plecarile sau retururile pe gol (49%), dificultatile logistice (23%), dreptul de pensionare al angajatilor (14%) si orele suplimentare (13%). 
 
49% dintre transportatori, asadar, au plecari sau intoarceri pe gol si 23% au probleme logistice, ceea ce afecteaza mult productivitatea. In acest context, Comitetul National Rutier estimeaza ca firmele care fac transport pe distanta mare cu ansambluri articulate parcurgeau, in medie, fara incarcatura, 13,5% din kilometrajul total inainte de aceasta criza, iar daca aceeasi firma are acum 25% din kilometri pe gol costul suplimentar creste cu 15,3%/km comparativ cu perioada anterioara. Deci, daca, in medie, fiecare kilometru realizat costa inainte 1,3 euro, acum el costa 1,5 euro, adica 200 de euro in plus la fiecare 1.000 km.

Articole similare

Ad