Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

21% crestere in prima jumatate a lui 2015

2015: Urgent Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat intern din Romania, anunta o crestere cu 21% a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului 2015, comparativ cu aceeasi perioada din 2014. Evolutia pozitiva a rezultatelor companiei urmeaza procesului accelerat de consolidare si integrare a operatiunilor cat si a investitiilor realizate in aceasta perioada. Volumele transportate au continuat sa creasca pe ambele segmente de clienti, B2B si B2C, sustinute de expansiunea ponderii comertului online, acesta ajungand sa reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei.
 

Pe acest segment, compania a inregistrat o crestere cu 80% a volumelor transportate, fata de prima jumatate a lui 2014, extinzandu-si portofoliul de clienti prin atragerea unor companii importante, active in acest domeniu.
“Odata cu fuziunea de anul trecut, ne aflam intr-o noua postura pe piata de curierat, aceea a unui jucator cu o pozitie bine consolidata. Acordam o atentie speciala comertului online, care a ajuns sa reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei si unde am reusit sa atragem jucatori cheie din acest segment, precum eMAG, Avon, Oriflame, H&M sau Depanero”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
In conditiile cresterii volumelor transportate si procesate, compania a planificat investitii de 2,5 milioane euro, pentru extinderea si imbunatatirea capacitatilor logistice. Astfel, suprafata destinata depozitarii si sortarii expedierilor va fi extinsa cu 50% in 15 orase mari din Romania pana la finalul lunii octombrie; vor fi achizitionate noi echipamente de procesare a coletelor, impreuna cu solutii de IT si securitate, iar flota de vehicule va fi marita. Extinderea logistica este sustinuta deja si de cresterea medie a numarului de angajati si colaboratori cu 20% in prima jumatate a acestui an. “In a doua jumatate a lui 2015 ne dorim sa avem o crestere a cifrei de afaceri cu 20% si ne pregatim pentru un an 2016 plin de provocari. Urmarim cu atentie dinamica pietei de comert online, estimata pentru 2015 la o valoare totala de 1,3 miliarde euro, precum si intarirea pozitiei pe care o detinem in zona de clienti B2B. Estimam ca piata de curierat intern va continua sa aiba o evolutie ascendenta, odata cu consolidarea pozitiilor detinute de principalii jucatori.” a explicat Gian Sharp.

Articole similare

Ad