Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

83 de inovatii si-au disputat sapte trofee pretioase (III)

Asa cum v-am anuntat in numarul trecut al revistei, la IAA Hanovra au fost premiati castigatorii competitiei Trailer Innovation. La categoriile Sasiu, Componente si Mediu, castigatorii au fost Goldhofer, Sörensen, respectiv Twan Hetekamp Trailers.

Goldhofer a primit aprecierile juriului pentru semiremorca agabaritica STZ-MPA, Sörensen s-a remarcat la categoria Componente cu liftul-foarfeca ce ajuta la ridicarea marfii catre o rampa mai inalta decat podeaua vehiculului, iar Twan Hetekamp Trailers a castigat la Mediu cu remorca al carei motor de racire este actionat complet electric.
 

Agabaritica Goldhofer cu suspensie pneumatica pe puntea simpla a castigat trofeul la categoria „Sasiu”
Gama de semiremorci agabaritice Goldhofer STZ-MPA are la baza designul cadrului STZ-L (suspensie pneumatica), cu experienta tehnica acumulata in mai multe decade, si suspensia MPA pe axa simpla, aflata in curs de patentare, dar prezentata la Bauma 2013.
Dupa dezvoltarea si testarea pe sosea si off-road, Goldhofer a reusit adaptarea cunoscutei suspensii a rotii frontale MacPherson (de pe automobile) la remorcile joase si optimizarea acesteia in functie de cerintele transportului agabaritic.
MPA de la Goldhofer este cel mai usor sistem cu axa simpla de pe piata de remorci, proiectat cu utilizarea unui minim de componente (doar trei principale – transportor de roti cu frana, bara pentru absorbtia socurilor si un brat de suspensie) pentru realizarea unor functii precum controlul axei, virarea, suspensia si amortizarea. Transferul fortelor catre structura cadrului este realizat cu articulatii moleculare si conexiuni corespunzatoare cu suruburi.
Cilindrii franei sunt protejati complet si montati in paralel cu bara pentru absorbtia socurilor, cu un ampatament mare la sol al dispozitivului de eliminare a jocului, in vreme ce circuitul de franare este, de asemenea, protejat dupa ce a fost fixat pe bratul suspensiei.
Sistemul complet se distinge printr-un unghi de virare de pana la 60o, ceea ce permite o virare auxiliara.
Constructia usoara ofera operatorului beneficii notabile in ceea ce priveste sarcina utila, reducand, de asemenea, numarul de axe (de exemplu, in unele cazuri, o semiremorca avand patru axe, STZ-MPA, poate fi utilizata pentru acelasi transport ca o semiremorca obisnuita cu cinci axe cu suspensie pneumatica).
Prin utilizarea sistemelor STZ-MPA de la Goldhofer, operatorul are in permanenta numarul optim de axe corespunzator sarcinii de transport.

Faymonville CombiMAX, cu configurare in functie de comanda
In premiera mondiala, CombiMAX ofera acum posibilitatea de a configura combinatii modulare extensibile, utilizand o grinda centrala telescopica. Transportatorul poate creste versatilitatea si timpul de utilizare a echipamentului sau, care poate fi adaptat in mod flexibil pentru diferite solicitari.
Circa 50% dintre remorcile modulare „traditionale“ sunt considerate prea grele pentru transportul rutier si prea complexe si scumpe pentru a fi servisate. …

Articole similare