Tehnologia proprie a aliajelor permite o sarcină utilă suplimentară
Howmet Wheel Systems anunță lansarea în Europa a celui mai nou membru al familiei de roți Ultra ONE®, cu cea mai puternică roată pentru camioane, autobuze și remorci de dimensiuni medii 19,5 x 7,50, cu o sarcină utilă de 3.150 kg și o reducere a greutății cu 1,9 kg față de modelul anterior.
Cea mai recentă adăugare la portofoliul european de roți Alcoa®1 Ultra ONE® este posibilă datorită tehnologiei revoluționare și brevetate a aliajului MagnaForce®. Cu o rezistență sporită în comparație cu standardul din industrie, aliajul MagnaForce® permite obținerea unei roți și mai puternice, ceea ce face ca roțile Ultra ONE® să fie cele mai puternice roți Alcoa®.
„Cu cea mai recentă îmbogățire a familiei de roți Alcoa® Ultra ONE®, 19,5 x 7,50 cu o sarcină utilă crescută și, în același timp, cu o greutate redusă a produsului, Howmet Wheel Systems oferă beneficii imediate, sprijinind flotele să atingă obiectivele europene ambițioase de reducere a emisiilor în domeniul mobilității”, a declarat István Katus, vicepreședinte EMEA al Howmet Wheel Systems.
Noua roată Alcoa® Ultra ONE® 19.5 x 7.50 pentru camioane, autobuze și remorci de dimensiuni medii oferă beneficii imediate și semnificative, cum ar fi:
- Sarcina utilă crescută de 3.150 kg;
- Greutate redusă de numai 16 kg (gaură de șurub de 30 mm și 32 mm) și 16,2 kg (24 mm) gaură pentru șuruburi);
- Compatibilitate cu greutățile de echilibrare adezive și cu clește;
- Compatibilitate cu principalele sisteme de montare a supapei TPMS;
- Disponibilitate cu protecție suplimentară a flanșei jantei ca și jantele Dura-Flange®;
- Disponibilitate în toate finisajele jantelor Alcoa®: Periat, LvL ONE® și Dura-Bright®.
Noua jantă Alcoa® Ultra ONE® de 19,5 x 7,50 este disponibilă prin intermediul rețelei oficiale de distribuitori pentru jante Alcoa® sau prin intermediul producătorului vehiculului.
Jantele Alcoa® Ultra ONE® sunt alegerea perfectă pentru vehiculele comerciale. Trecerea de la jantele din oțel la cele Alcoa® poate contribui la:
- o economie de greutate de până la 51% din greutatea roților;
- creșterea sarcinii utile;
- reducerea costurilor de exploatare;
- creșterea profitabilității;
- prelungirea duratei de viață a frânelor și a anvelopelor printr-o mai bună disipare a căldurii; – reducerea consumului de combustibil.