Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Replica trofeului Truck Innovation Award primit de MAN a ajuns la MHS Truck & Bus

MAN Truck & Bus a primit Truck Innovation Award 2024 pentru proiectele sale de cercetare și dezvoltare în domeniul condusului autonom ATLAS-L4 şi ANITA, implementate într-un terminal intermodal şi între centre logistice situate pe autostradă. Iar o replică a trofeului a ajuns la sediul MHS Truck & Bus din Bucureşti, așa cum ați citit deja în revista Tranzit, și i-a fost înmânată CEO-ul companiei, Elena Claudia Iordache.

De la aceasta am aflat că MAN dezvoltă şi brevetează într-un ritm accelerat tehnologiile necesare dezvoltării vehiculelor autonome, având peste 133 patente și că, deși este prematur să discutăm despre implementarea condusului autonom în România, în cazul în care ar exista un client interesat de un astfel de proiect, MHS ar colabora cu MAN, în limitele legislaţiei de la noi, pentru implementarea lui.

Până atunci, vehiculele livrate la noi înglobează alte sisteme noi și moderne, cum ar fi ele de asistență a şoferului, unele au fost echipate în avans conform standardelor de siguranţă GSR2 și există și cereri pentru achiziţii de camioane electrice prin fonduri europene.

În plus, inovația este prezentă de mai mulți ani și în oferta de servicii: mentenanță predictivă, management de flotă, aplicații pentru șofer etc.

Potrivit MHS Truck & Bus, MAN se axează pe trei piloni de inovaţie: CO2 free prin motoare electrice şi hidrogen, digitalizare şi autonomie. Toate vehiculele MAN se livrează cu serviciul de management de flotă preinstalat (MAN RIO) şi aplicaţii pentru şofer (MAN Driver App şi MAN Now). Și pentru toate camioanele comercializate de MHS se pot oferi contracte de mentenanţă predictivă (MAN Comfort) şi contracte de mentenanţă predictivă şi corectivă (MAN Comfort Super), personalizate în funcție de aplicație, camion, perioadă de utilizare şi rulaj anual. Elena Claudia Iordache a mai spus că 2023 a fost un an bun pentru grupul de firme MHS – „am livrat în limita sloturilor de producţie alocate de către MAN şi ne-am atins bugetul propus” – și că 2024 va fi un an „al consolidării pe segmentul de vehicule specializate şi un declin pe segmentul long-haul”.

Articole similare

Ad