VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru branduri și retaileri de primă mână, a anunțat un parteneriat cu Pinterest.
Noua colaborare va permite celor 2.600 de clienți globali ai VTEX să profite de audiența a Pinterest, oferindu-le posibilitatea de a-și face produsele disponibile pentru cumpărare unui public care planifică și cumpără activ. Prin integrarea cataloagelor de produse și crearea de Pins, brandurile pot derula campanii de cumpărături performante pe Pinterest, extinzându-și astfel amprenta de comerț social și conectându-se cu mai mulți clienți.
Clienții VTEX, inclusiv Whirlpool, Blaisten și Easy, se numără printre primii care au testat parteneriatul cu Pinterest. Aceștia folosesc acum cataloagele Pinterest pentru a îmbunătăți experiențele clienților, de la inspirație până la acțiunea de cumpărare.
„Cu peste o jumătate de miliard de utilizatori activi lunar, Pinterest aduce pe platforma sa mai multe produse relevante pe care utilizatorii noștri le îndrăgesc. Parteneriatul nostru cu VTEX este o altă modalitate pentru marile branduri și clienții regionali de a se conecta cu utilizatorii noștri care caută inspirație și cumpărături într-un loc pozitiv și inspirat online.”,
a declarat Matt Hogle, vicepreședinte al Organizației Globale de Vânzări la Pinterest.
„La VTEX, dăm posibilitatea marilor branduri de întreprinderi globale să își mențină agilitatea și să ofere experiențe de cumpărare fără întreruperi de oriunde. Cu cel mai recent parteneriat de comerț social, VTEX joacă un rol esențial în transpunerea inspirației descoperite pe platforma Pinterest în conexiuni autentice cu consumatorii pentru multe dintre cele mai populare branduri din lume care le alimentează experiența de comerț. Acest lucru va atrage multe angajamente semnificative care vor revigora creșterea organică și vor promova o comunitate vibrantă, pe măsură ce continuăm să creăm cea mai bună experiență de comerț unificat.”,
a completat Santiago Naranjo, CRO la VTEX.