Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România și parte a grupului eMAG, a anunțat încheierea unui contract de achiziție a părților sale sociale de către Wolt, o platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări. Tranzacția va fi finalizată în următoarele luni, după îndeplinirea condițiilor obișnuite și obținerea aprobărilor legale din partea autorităților. Compania Wolt are peste 12.000 de angajați și face parte din compania americană DoorDash.

„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere și îndrăgită în România, cunoscută pentru experiența sa locală și relațiile solide cu clienții și partenerii săi”, a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International. „Cunoașterea profundă a pieței pe care Tazz o are, alături de tehnologia și excelența operațională Wolt, creează un potențial uriaș de a îmbunătăți experiența clienților și partenerilor din România. Suntem încântați de această tranzacție și așteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează.” 

După finalizarea tranzacției, Tazz va fi integrată sub brandul și platforma Wolt. Cele două companii se angajează să asigure o tranziție ușoară pentru clienții, angajații și partenerii actuali ai companiei Tazz.

„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară.”, a declarat Alin Șerban, CEO Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru experiența de top oferită clienților, dar și pentru abordarea cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăți serviciile și putem oferi o valoare și mai mare atât clienților, cât și partenerilor cu care lucrăm. Așteptăm cu nerăbdare acest nou capitol de dezvoltare accelerată și suntem foarte mândri de povestea frumoasă pe care am spus-o cu Tazz în România.”

Tazz operează în peste 35 de orașe din România, având o echipă de 260 de persoane. În ultimii ani, a cunoscut o creștere rapidă, oferind o gamă largă de restaurante, supermarketuri, retaileri și comercianți locali. De asemenea, Tazz face parte din programul eMAG Genius, care oferă beneficii clienților oferind atât livrare gratuită, cât și acces la oferte exclusive.

„În 2019, eMAG intra în acționariatul Tazz, o platformă 100% românească din Timișoara, cu ambiția de a o dezvolta și transforma în lider pe segmentul de livrare la domiciliu. Am văzut de atunci potențialul acestui business și dorința mare a echipei de a crește într-un ritm accelerat. Împreună am creat o poveste de succes de care suntem foarte mândri, care a crescut de la 100 la 10.000 de parteneri, iar astăzi este pregătită să treacă la nivelul următor. Tazz va rămâne parte din Genius, prin oferte foarte bune și livrare gratuită de la restaurante și supermarket.”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG Group.

„România este o piață cu mare potențial și suntem dornici să cunoaștem mai bine comunitățile locale – și bucătăria românească. Suntem aici să creăm noi oportunități pentru parteneri și agențiile de livrare și să le oferim tuturor serviciul excepțional pentru care Wolt este cunoscut în întreaga lume.”, a precizat Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International.

Aplicația Cargus Mobile a depășit pragul de 1,5 milioane de descărcări, devenind una dintre cele mai accesate aplicații din România. Ca parte a strategiei de transformare digitală a companiei, aplicația oferă funcționalități complexe pentru gestionarea expedierilor și este disponibilă pe iOS, Android și Harmony OS. Popularitatea sa este impulsionată de creșterea volumelor din e-Commerce, în special în perioadele de vârf, cum ar fi luna aprilie înainte de sărbătorile Pascale, când s-au înregistrat peste 85.000 de descărcări.

Utilizatorii pot urmări statusul coletelor în aplicația Cargus Mobile, să le redirecționeze către punctele din rețeaua Cargus SHIP & GO, să achite coletele înainte sau la preluare și să efectueze retururi cu ușurință. Utilizatorii pot salva cardurile pentru un proces de plată simplificat și pot trimite colete fără a necesita un AWB fizic, făcând astfel expedierea mai rapidă și eficientă. Aplicația oferă o experiență integrată și facilă pentru gestionarea expedierilor, atât pentru primirea, cât și pentru trimiterea coletelor.

Anul acesta, Cargus a investit semnificativ în aplicația Cargus Mobile, axându-se pe îmbunătățirea funcționalităților, designului și experienței utilizatorilor.

Premiată la Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021, aplicația Cargus Mobile a primit recunoașterea „Best Delivery Services App” care confirmă calitatea și eficiența sa pe piața de curierat din România.

„Aplicația Cargus Mobile reprezintă un pas major în strategia noastră de transformare digitală. Investim constant în îmbunătățirea și dezvoltarea acesteia pentru a le oferi utilizatorilor o experiență simplificată și eficientă, adaptată nevoilor și așteptărilor lor privind serviciile de curierat. Depășirea pragului de 1,5 milioane de descărcări demonstrează că eforturile noastre de a inova și de a digitaliza serviciile Cargus sunt apreciate de publicul nostru țintă și vom continua să dezvoltăm și să optimizăm aplicația pentru a menține standardele ridicate și pentru a răspunde cerințelor aflate într-o continuă schimbare ale sectorului e-Commerce și nu numai.”,

a declarat Felix Crăciunescu, Chief IT Officer.