Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Incă 10.000 mp de depozitare pentru Mainfreight la Ploieşti

Mainfreight Romania a inaugurat luna trecută un nou depozit de 10.000 m2 în centrul logistic de lângă Ploieşti, oferind acum în total 30.000 m2 de depozit clasa A+ în aceeaşi locaţie. Investiţia în cel de-al cincilea, respectiv al șaselea modul (fiecare a câte 5.000 m2) abia deschise, s-a ridicat la 6 milioane de euro, fiind susţinută de grupul de origine neo-zeelandeză, dar la care a participat şi filiala românescă. Depozitul corespunde certificării BREEAM şi este deja ocupat în proporţie de 50%.

Decizia construirii a încă unui depozit propriu a venit în urma analizei performanţei filialei româneşti, care are una dintre cele mai mari productivităţi din cadrul grupului. Mainfreight România este pe locul al treilea din punct de vedere al rezultatelor financiare a tuturor filialelor europene, după cele din Olanda şi Belgia.

Mainfreight România a început să se extindă în ultimii doi ani, în ciuda contracţiei pieţei, prin identificarea mai multor clienţi din domeniul alimentar (fără temperatură controlată), care au decis să se concentreze pe activitatea de bază, producţia, şi să externalizeze activitatea de logistică şi distribuţie.

„În ultima perioadă am câştigat mai mulţi clienţi producători români care au potenţial de creştere. Şi dacă înainte clienţii români erau mai reticenţi la externalizarea activităţii de logistică, în ultimii ani au fost mai deschişi către astfel de oportunităţi, mai ales că unii au şi încercat şi au văzut că sunt mai eficienţi dacă lasă în grija noastră serviciile de supply-chain şi ei se ocupă de activitatea principală. În plus, noi nu oferim o soluţie unică, ci ne adaptăm la fluxurile fiecărui client pentru care dezvoltăm soluţii personalizate”, a declarat Emil Ion.

Mainfreight operează în acest moment la Ploieşti un depozit propriu cu o suprafaţă totală de 30.000 m2 şi alte trei centre de cross-docking la Cluj, Timişoara şi Bacău. Mainfreight organizează linii zilnice full truck între Ploieşti şi centrele de cross-docking din ţară şi invers, cu o frecvenţă diferenţiată în funcţie de volume. Centrul din Cluj (2000 m2) consolidează cele mai mari volume din ţară, iar Bacăul (500 m2) are o activitate mai mică, însă compania încearcă să promoveze o politică de susţinere a fiecărui centru pentru a-şi atinge ţintele. De altfel, şi trainingul angajaţilor se face intern, fiecare centru nou fiind instruit de colegi din alte hub-uri, la fel cum şi angajaţii mai vechi au fost instruiţi de colegii din Olanda atunci când au început un contract nou, pe o industrie neacoperită până la acel moment.

Articole similare

Ad