Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noutăţi la Transpotec Logitec 2024

La târgul de transport şi logistică Transpotec Logitec, care a avut loc la Fiera Milano în Italia pe 8-11 mai, au fost anunțate două premiere importante: noul MAN TGE Next Level și autocamioanele comerciale ușoare MAXUS eDeliver. Modelului TGE s-a bucurat de mare succes atunci când a fost introdus pentru prima dată de MAN Truck & Bus, în urma acordului de furnizare pentru rebranduirea gamei Crafter, înregistrând peste 26.000 de unități vândute, şi asta în condiţiile în care prioritate pentru producţie având modelele VW Crafter.

Noua generaţie Crafter/TGE a fost actualizatăanul trecut, având un interior mai orientat către șofer, mai sigur și mai securizat. Beneficiind de un nou panou de instrumente digital, o nouă direcție multifuncțională și conectivitate SportLink, TGE Next Level se mândrește, de asemenea, cu până la 27 de sisteme de asistență pentru șofer (dintre care 11 sunt noi), multe dintre ele fiind standard sau opționale.

După premiera mondială de succes a SAIC Motor Maxus eDeliver 5 la recentul CV Show din Birmingham, a venit rândul Europei să asiste la prezentarea acestui nou vehicul de dimensiuni medii. Aceasta dispune de un pachet de baterii de 64 kWh și are o autonomie WLTP de până la 489 km de la motorul electric de 120 kW/163 CP. Volumul său de încărcare este de 7,6 m3 și poate transporta 1,2 tone. Încărcarea rapidă se face în 42 de minute. Prima versiune cu 9 locuri a modelului eDeliver a fost, de asemenea, prezentată în premieră, cu conversie/echipare realizată de Olmedo și vândută prin Koelliker.

Producătorul italian Iveco a înregistrat o creștere de 11% a vânzărilor până în prezent în 2024, iar cu recent lansata cabină a navei amiral S-Way, împreună cu îmbunătăţiri și extinderi ale tuturor modelelor sale, de la Daily şi Eurocargo la X-Way & T-Way, marca italiană îşi va îmbunătăţi rezultatele nu numai pe piaţa nalională, cât şi pe alte pieţe europene. La Transpotec, ediția specială Metallica a lui S-Way a acaparat toate luminile rampei – la propriu!

Ford Trucks şi-a prezentat noua serie F-Line de platforme și tractoare grele, alături de noua ediție specială F-Line Select, în timp ce Renault Trucks s-a axat în principal pe modelele electrice sau pe gama E-Tech, de la T, vârful de gamă, la C&D și până la noile modele Master LCV. De fapt, 2024 marchează cea de-a 50-a aniversare a Renault Trucks de la formarea sa din fuziunea câtorva mărci franceze, inclusiv Saviem și Dodge Trucks.

Mercedes-Benz a trecut la 100% electric, având în standul său doar camioane electrice: noul eActros 600 a fost în centrul atenției, susținut de două versiuni ale seriei 300.

Scania a marcat 50 de ani de prezență în Italia cu un tractor 660 S cu o siglă atrăgătoare, în timp ce selecția sa mixtă de camioane expuse era alimentată fie electric, fie cu HVO/Biocombustibil.

Volvo Trucks a expus cu mândrie modelele FH Electric și FH Aero, recent introduse, și a avut o serie de alte variante la standurile clienților, cum ar fi Continental Tyres și Giesse Cisterne.

Printre producătorii de remorci s-a numărat Krone, cu cea mai recentă dezvoltare eTrailer, o colaborare cu Trailer Dynamics și Thermo King. Această nouă tehnologie regenerează energia de la puntea centrală de pe remorcă, adăugând la distanța totală de autonomie a unității articulate și alimentând remorca electrică frigorifică Thermo King

Continuând tema emisiilor zero, Transpotec a avut o secțiune dedicată livrărilor last-mile, cu un traseu real de testare în interior. Printre exemplele prezente la fața locului se numărau Biga, VEM și All Safe. Două hale de la Fiera Milano au fost, de asemenea, ocupate de expoziția asociată NME – Next Mobility Exhibition, care a prezentat în principal autobuze și autocare.

Articole similare

Ad