Cei 56.000 de selleri care vând pe Marketplace-ul regional eMAG în România, Bulgaria și Ungaria au înregistrat anul trecut cu 23% mai multe comenzi față de anul precedent. Această creștere a fost susținută de programele pe care eMAG le-a dezvoltat în ultimii trei ani, marcați de investiții care s-au ridicat la 251 de milioane de lei pentru susținerea antreprenoriatului. Doar în ultimul an ponderea produselor vândute de către selleri pe platforma eMAG a ajuns la peste 60% în toate cele trei țări.
Datele au fost prezentate în cadrul Sellers’ Day 2024, eveniment regional hibrid dedicat antreprenorilor care vând pe eMAG Marketplace, la care au luat parte peste 1.300 de selleri din Sud-Estul Europei.
“De oriunde ar activa, toți sellerii de pe platforma eMAG Marketplace beneficiază de același pachet menit să le asigure o creștere sustenabilă: programul cross-border, Fulfilment by eMAG, Genius – lansat de curând în Bulgaria și Ungaria – sau programul Ads. Prin intermediul acestor programe ușor de accesat ei pot ajunge la clienții din cele trei țări mai ușor, fără a fi nevoiți să facă investițiile pe care deschiderea de teritorii noi o presupune”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Sellerii de pe eMAG Marketplace care au vândut anul trecut într-o altă țară decât cea de origine prin intermediul programului cross-border au înregistrat vânzări suplimentare de 37% și au adus pe platformă peste 10,1 milioane de oferte, dublu față de anul precedent.
Programul Fulfilment by eMAG a atras în ultimul an 3.500 de selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria, iar volumul de produse pe care l-au vândut prin program a fost cu 71% mai mare față de anul precedent.
Lansat de curând în Bulgaria și Ungaria, Genius, programul cu livrare gratuită și oferte exclusive, reprezintă un vector de creștere pentru selleri care îl folosesc. Astfel, aceștia au atras anul trecut o conversie de două ori mai mare pentru produsele listate în Genius.
eMAG Ads, programul prin care sellerii își cresc numărul vizitelor pe pagina de produs și, implicit, conversia, a atras anul trecut de 2,5 mai multe produse față de 2022. Totodată traficul pentru produsele promovate prin Ads a fost cu 39% mai mare.
Cu ocazia evenimentului Sellers’ Day, eMAG a oferit premii sellerilor care au înregistrat performanțe notabile în ultimul an, constând în Ads, stocare gratuită în hubul logistic eMAG prin Fulfilment și sesiuni de mentorat, astfel:
- Engagement Champion eMAG Marketplace România: MC Tech Store (Germania)
- Engagement Champion eMAG Marketplace Bulgaria: Heat-ON (Bulgaria)
- Engagement Champion eMAG Marketplace Ungaria: AOVO OFFICIAL (Ungaria)
- eMAG Marketplace Campaign Strategy Champion: Quasar Comex (România)
- eMAG Marketplace Advertising Champion: SC EFAYNRO SRL (România)
- eMAG Marketplace Cross-border Champion: Select Auto (România)
- eMAG Marketplace Fulfilment Champion: Quality Stores OL (România)
- eMAG Marketplace Genius Champion: MENAROM (România)
- eMAG Marketplace Product range expansion Champion: Phone Guard (România)
- eMAG Marketplace Fast Delivery Champion: CALLIOPE STORE (România)