Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear, vanzari in crestere in al doilea trimestru din 2018

Vanzarile companiei Goodyear din cel de-al doilea trimestru din 2018 au fost de 3,8 miliarde de dolari, in crestere cu 4 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut, datorita cresterii volumelor si raportului imbunatatit pret/mix, anunta producatorul.
„In primul semestru am livrat rezultate operationale excelente, demonstrate de cresterea impresionanta a volumelor in pietele noastre de desfacere mature, unde ne-am recastigat cota de piata, in special la nivelul anvelopelor pe janta de 17 inch si mai mari, cele mai profitabile din Europa si Statele Unite. Mai mult decat atat, am reusit sa atingem obiectivele pentru acest trimestru privind raportul pret/mix si economiile costului net“, a declarat Richard J. Kramer, presedinte, director general si membru al consiliului.
 

Volumele unitatilor de anvelope au insumat 39 de milioane de dolari, in crestere cu 4% comparativ cu 2017. Livrarile de anvelope de inlocuire au crescut cu 5 procente, datorita cresterii cererii din domeniu si a cotelor de piata din zona EMEA. „Venitul net inregistrat de Goodyear in cel de-al doilea trimestru din 2018 a fost de 157 de milioane de dolari (65 de centi per actiune), crescand de la 147 de milioane de dolari (58 centi per actiune) de anul trecut. Venitul net ajustat pe cel de-al doilea trimestru din 2018 a fost de 150 de milioane de dolari (62 de centi per actiune), iar in aceeasi perioada a anului 2017 acesta a fost de 177 de milioane de dolari (70 de centi per actiune). Sumele exprimate per actiune au fost rotunjite“, mai arata compania.
Totodata, producatorul a raportat pentru cel de-al doilea trimestru din 2018 venituri operationale de 324 de milioane de dolari, in scadere de la 369 de milioane de dolari inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut. Scaderea a fost cauzata de cresterea costurilor materiilor prime, inflatia costurilor in general si de raportul scazut pret/mix, care au  reusit sa fie partial compensate de beneficiile aduse de initiativele reducerii costurilor si cresterea volumului de vanzari.

Articole similare

Ad