Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear a anunțat cea mai recentă evoluție a soluției sale Goodyear CheckPoint de inspecție a anvelopelor, introducând noi caracteristici și o tehnologie îmbunătățită de citire a benzii de rulare, care duc valoarea sa dincolo de gestionarea tradițională a anvelopelor. Sistemul actualizat extinde posibilitățile atât ale operatorilor de transport, cât și ale partenerilor de service în dezvoltarea afacerilor lor și îmbunătățirea eficienței operaționale.

Anul trecut la IAA Transportation, Goodyear a prezentat îmbunătățiri la senzorii modulari, pentru benzile de rulare și optica avansată, care mențin stabilitatea, precizia și capacitatea de service. Pe baza acestora, noile actualizări ale Goodyear CheckPoint sprijină în continuare întreținerea proactivă și preventivă, promovarea service-ului și operațiunile eficiente în atelier.

Goodyear CheckPoint este acum echipat cu noi caracteristici menite să sporească eficiența operațională, să îmbunătățească interacțiunea cu clienții și să exploreze noi oportunități de afaceri.

Afișaj live* (Goodyear FleetHub): Pot fi vizualizate cu ușurință cele mai recente măsurători ale anvelopelor pe orice display extern conectat, într-un nou aspect simplificat, adaptat pentru utilizare în atelier. Această nouă caracteristică a aplicației Web FleetHub de la Goodyear oferă tehnicienilor vizibilitate imediată asupra acțiunilor care trebuie întreprinse și permite dealerilor să convertească traficul în potențiali clienți. Clienții pot scana pur și simplu un cod QR pentru a accesa cu ușurință datele de pe ecranul telefonului mobil din service. Ideal pentru vizualizarea rapidă la biroul de service sau la ghișeul pentru clienți.

Detectarea vehiculelor neînregistrate: Goodyear CheckPoint permite acum utilizatorilor să monitorizeze starea anvelopelor vehiculelor care nu sunt încă înregistrate în aplicația Goodyear FleetHub și care se află în afara rețelei unui client. Acest lucru creează noi oportunități pentru dealeri, furnizori de servicii și operatori de transport de a interacționa cu traficul, de a promova serviciile și de a prezenta valoarea sistemului potențialilor clienți – extinzând rolul CheckPoint dincolo de monitorizarea de rutină a flotei.

Raport de prezentare generală a flotei: Un nou raport la nivel de flotă oferă utilizatorilor o prezentare generală detaliată a stării anvelopelor pentru fiecare vehicul, axă și poziție a roții. Informațiile detaliate privind monitorizarea anvelopelor ajută clienții să ia decizii bazate pe date, să își stabilească propriile KPI-uri și să implementeze o planificare mai sistematică pentru a sprijini operațiunile eficiente.

Instrumente integrate pentru operațiunile unei flote conectate

Goodyear CheckPoint este complet integrat cu aplicațiile Goodyear FleetHub, DriverHub și FleetOnlineSolutions, asigurând accesul în timp real la alerte, rapoarte și date istorice. Acest ecosistem conectat permite o abordare mai inteligentă și mai proactivă a întreținerii anvelopelor și vehiculelor, susținând siguranța, eficiența și creșterea afacerilor de-a lungul lanțului valoric al transporturilor.

Patricia Azzoni, Goodyear Product Manager, a adăugat: „Cu această versiune îmbunătățită, care îmbină implementări hardware și software importante, dezvoltăm conceptul pe care l-am introdus anul trecut – extindem aplicarea Goodyear CheckPoint dincolo de flote, extindem oportunitățile de aplicare.” Dealerii și furnizorii de servicii au acum mai multe soluții pentru îmbunătățirea operațiunilor zilnice și pentru valorificarea datelor instantanee ca modalitate de a-și diferenția serviciile și de a atrage noi clienți.

*Live Display este disponibil prin intermediul Goodyear FleetHub. Dispozitivele de afișare nu sunt incluse în oferta Goodyear. Cronometrarea datelor despre vehicule și anvelope depinde de acoperirea mobilă și de transmiterea Goodyear Cloud (FleetHub). Este posibil ca rezultatele să nu fie afișate instantaneu.

Goodyear Tire & Rubber Company (NASDAQ: GT) a finalizat vânzarea anunțată la începutul anului a mărcii Dunlop de anvelope de consum, comerciale și alte anvelope speciale, precum și a anumitor drepturi de proprietate intelectuală și stocuri aferente, în Europa, America de Nord și Oceania, către Sumitomo Rubber Industries, Limited (TSE: 5110)(“SRI”), începând cu 7 mai 2025.

„Vânzarea mărcii Dunlop este o altă măsură luată de Goodyear pentru a avansa prin optimizarea portofoliului nostru, reducerea efectului de levier și consolidarea concentrării pe portofoliul nostru de mărci de bază”, a declarat Mark Stewart, Chief Executive Officer și președinte al Goodyear. “Goodyear face progrese semnificative în ceea ce privește transformarea operațiunilor sale și creșterea în segmentele noastre țintă și sunt încrezător în capacitatea noastră de a continua să ne atingem obiectivele.

La încheierea tranzacției încasările au totalizat 735 de milioane de dolari, din care 526 de milioane de dolari au fost pentru marca Dunlop, 105 milioane de dolari pentru costurile de sprijin pentru tranziție și 104 milioane de dolari pentru inventar. Goodyear intenționează să utilizeze încasările din tranzacție pentru a reduce efectul de levier asociat Planului Forward Transformation al Goodyear.

Goldman Sachs & Co. LLC a acționat în calitate de consultant financiar principal, urmat de Barclays Capital Inc. în calitate de consultant financiar și Cleary Gottlieb Steen & Hamilton LLP în calitate de consilier juridic al Goodyear.