Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

AQUILA anunță creșterea veniturilor cu 18% în semestrul 1 din 2024

AQUILA a încheiat primul semestru din 2024 cu venituri de aproape 1,3 miliarde de lei, cu 18% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatele obținute au fost susținute de creșterea organică în segmentul de distribuție și de cele trei companii a căror achiziție a fost finalizată în 2024.

„Prioritatea noastră în primele șase luni a fost consolidarea poziției pe piața serviciilor integrate de distribuție și logistică din România și Republica Moldova, precum și setarea cadrului pentru realizarea sinergiilor în urma celor trei companii achiziționate în acest an. De asemenea, continuăm discuțiile pentru achiziționarea altor companii deja atent analizate. Deși am înregistrat venituri record în acest semestru, suntem în continuare atenți la oportunitățile care ne pot conduce spre dublarea EBITDA până în 2026, având ca reper anul 2021, conform strategiei asumate. Am continuat creșterea organică și dezvoltarea brandurilor proprii. Canalele de distribuție cu cel mai mare ritm de creștere au fost HoReCa și canalul de vânzare organizat, care au înregistrat vânzări mai mari cu 35%, respectiv 29%. Integrarea companiilor Romtec Europa, Parmafood Group Distribution și Parmafood Trading a contribuit la extinderea portofoliului AQUILA cu peste 120 de branduri, locale și internaționale, cu o contribuție adițională de 5% la vânzări”, a declarat Cătălin Vasile, CEO AQUILA.

Brandurile proprii, Gradena, La Masă și Yachtis, continuă să reprezinte unul din obiectivele strategice de dezvoltare ale companiei, în acest sens fiind înregistrată o creștere a veniturilor aferente de 16% în primul semestru al anului comparativ cu perioada similară din 2023.

EBITDA a înregistrat o creștere de 11% față de primul semestru al anului anterior, ajungând la 77 milioane de lei, cu o marjă EBITDA realizată de grup de 6%. Profitul net înregistrat în primul semestru din 2024 este de 35 milioane de lei, influențat și de noile măsuri suplimentare de taxare impuse de către autoritățile centrale.  Prioritățile companiei pentru anul acesta rămân integrarea celor trei companii recent achiziționate, precum și creșterea vânzărilor brandurilor proprii. Pentru 2024, compania și-a bugetat investiții de 16,9 milioane de euro pentru mijloace de transport și echipamente de depozit, în linie cu obiectivele de sustenabilitate.

Articole similare

Ad