Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

STILL își extinde sistemul LiftRunner, cu focus pe creșterea eficienței și integrarea în procesele automate

Pentru multe companii, logistica fără stivuitoare, bazată pe un sistem de tren remorcher, este soluția optimă atunci când vine vorba de aprovizionarea în secvență a liniilor de producție cu piesele necesare. Avantajele sunt evidente: pe lângă eficiență, sunt decisive aspecte precum minimizarea stocului, evitarea erorilor, cerințele reduse de forță de muncă, reducerea considerabilă a traficului și reducerea efectivă a costurilor prin diminuarea numărului de stivuitoare. Cu sistemul STILL LiftRunner, producătorul german oferă clienților săi un portofoliu larg de trenuri de remorcare manuale și automate, precum și diverse cadre și cărucioare compatibile cu suportul de încărcare pentru fiecare cerință individuală. STILL își extinde acum portofoliul cu trei noi rame, concentrându-se pe subiectele importante de creștere a eficienței și automatizării. Astfel, în timp ce cadrul BX asigură o aprovizionare foarte economică a liniilor de producție, cadrele PE și PH se concentrează pe automatizarea „ultimul mile”. În plus, cadrul robust PH este potrivit și pentru aplicații solicitante în exterior.

Conceput pentru o eficiență și mai mare în producție, cadrul STILL BX are o axă decalată asimetric și o nouă bară de tracțiune pliabilă. Împreună, aceste două componente reduc lungimea trenului de remorcher și, în același timp, îi măresc stabilitatea direcțională. În loc de cele patru remorci obișnuite, cadrul BX permite remorcarea a șase – și în anumite condiții chiar a opt – remorci de un singur tractor, fără ca trenul remorcher să aibă nevoie de mai mult spațiu pentru viraj și manevrare. „Aceasta înseamnă o creștere a capacității trenului de remorcher cu 50 până la 100%, menținând în același timp condițiile originale de spațiu”, explică Herbert Fischer, expertul în trenuri de remorcher STILL. În plus, trenul remorcher rămâne manevrabil și flexibil și poate chiar să se rotească cu 180 de grade pe o lățime a culoarului de numai 4,50 m. Pentru companii, aceasta înseamnă o productivitate mai mare, fără creșterea volumului de transport și fără investiții suplimentare într-un alt vehicul de tractare. „Cadru BX face posibilă livrarea de până la două ori mai mult material la producție în același timp și cu un singur tren”, explică Herbert Fischer.

Cadrul BX este și o opțiune atractivă pentru companiile care nu au nevoie să-și mărească frecvența de aprovizionare. Dacă un tren trebuie să circule mai rar pentru a transporta aceeași cantitate de unități pre-asamblate la linia de producție, aceasta înseamnă o reducere vizibilă a traficului. Aceasta, la rândul său, crește siguranța în depozit și economisește energie și resurse umane valoroase. „Cu cât se deplasează mai puține vehicule în depozit și în producție, cu atât mai rar vehiculele trebuie să se oprească și să accelereze din nou – reducând astfel riscul de accidente”.

Compatibilitatea optimizată a suportului de încărcare și interacțiunea eficientă între trenul remorcher și vehiculele automate sunt valorile cheie ale noilor cadre PE și PH. Aceasta este completată de un sistem inovator de direcție pe patru roți, care asigură o stabilitate direcțională ridicată chiar și la viteze mai mari, la viraj și la frânare. Nivelul ridicat de flexibilitate a suportului este posibil grație coloanei centrale culisante pe noile cadre. În combinație cu posibilitatea de încărcare și descărcare din ambele părți, acest lucru permite combinarea cadrelor cu o gamă largă de suporturi de încărcare diferite. Profilele de ridicare retractabile facilitează glisarea cărucioarelor înăuntru și în afară, iar un mecanism de blocare prin împingere permite o poziție ergonomică și o ușurare vizibilă pentru operator, chiar și cu sarcini grele. „Cerințele clienților noștri devin din ce în ce mai complexe și personalizate, producția devine mai flexibilă, iar dimensiunile loturilor, mai mici. Nivelul ridicat de compatibilitate al ramelor noastre le oferă cea mai mare libertate de alegere și posibilitatea de a adapta sistemul LiftRunner precis pentru propriile lor nevoi”, spune Herbert Fischer. Pe lângă nivelul ridicat de compatibilitate cu suportul de sarcină, profilele de ridicare retractabile permit introducerea prin împingere. Când cadrul este coborât, profilele de ridicare dispar în profilul central, permițând împingerea completă a unui suport de sarcină prin cadru. Când cadrul este ridicat, profilele de ridicare ies din profilul central și apoi sunt poziționate sub cărucior, ridicându-l. Acest lucru permite remorcherului să fie încărcat și descărcat pentru prima dată de către roboți mobili autonomi (AMR), cum ar fi STILL ACH sau AXH. STILL deschide astfel calea clienților săi să automatizeze complet „ultima milă” și să asigure livrarea sigură, sincronizată optim a materialelor de la trenul de remorcher până la punctul de utilizare pe linie. Pe lângă îmbunătățirea performanței de manipulare, siguranța și minimizarea cerințelor de forță de muncă joacă, de asemenea, un rol important. În timp ce cadrele din PE sunt concepute pentru utilizare în interior și au o capacitate de încărcare de până la 1.000 kg per remorcă, cadrele PH sunt alegerea perfectă pentru aplicații solicitante în exterior: cadrele sunt deosebit de robuste, echipate cu anvelope SE mari și, datorită vremii protecție și iluminare sigură, sunt ideale pentru alimentarea fiabilă și fără probleme a întregului șantier al fabricii. Pot transporta până la 1.600 kg per remorcă.

Articole similare

Ad