Două firme din Top 30 după cifra de afaceri au avut pierderi în 2023: Schenker, de 29.343.390 de euro, și EU Trucking Service, de 450.093 de euro. În ceea ce privește întregul grup DSV, el a fost pe plus, 2,83 de milioane de euro, dar DSV Road a avut pierdere de 73.007 euro în 2023.
Cât despre profiturile firmelor din Top 30 după cifra de afaceri, Aquila conduce, cu 18.310.972 de euro – dar știm că Aquila are și activitățile de producţie şi comerciale sub aceeași umbrelă cu serviciile de transport și logistică, deci comparația nu este mereu echitabilă – urmată la mare distanță de Lincor Trans (6.730.708 euro), Kuehne + Nagel (6.352.320 de euro), Karl Heinz Dietrich International Exped (5.676.819 euro), Quehenberger (4.416.918 euro), DHL Logistics (4.163.980 de euro), IB Cargo (3.789.172 de euro), Transmec (3.746.762 de euro), Quattro Intersped (2.813.218 euro) și H.Essers (2.759.407 euro). Alte nouă firme din Top 30 după cifra de afaceri au avut profit de peste un milion de euro.
Doar nouă firme din Top 30 după cifra de afaceri pe 2023 au avut creștere de profit față de 2022: Lincor Trans (4.384.510 euro), Karl Heinz Dietrich (3.664.087 de euro), Aquila (2.493.601) și la mare distanță H.Essers (766.926 de euro), IDL Bucharest (763.794), Expeditors International Romania (358.944), Quattro Intersped (344.994), FM România (116.438) și Orient (7.446 de euro).
Și din punct de vedere al mediei profitului pe ultimii cinci ani, dintre firmele din Top 30 după cifra de afaceri conduce tot Aquila, și tot la mare distanță: 11.825.473 de euro. Urmează Schenker (5.344.180), Kuehne + Nagel (4.442.980) și DHL (3.788.182), plus opt firme cu o medie de peste două milioane de euro și 10 cu peste un milion de euro. Aproape toate firmele din Top 30 după cifra de afaceri au avut profit în fiecare din ultimii cinci ani, cu excepția Schenker (pierdere în 2023), Quehenberger (pierdere în 2019) și FM (pierdere în 2020, 2021 și 2022).