Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Norbert Kiss a trecut din nou primul linia de sosire în cursa a treia, obținând un nou pole position în 2024

  • Foto: Goodyear FIA ETRC

Jochen Hahn a fost cel mai apropiat rival al lui Kiss în calificările Goodyear FIA ETRC de duminică, dar, spre deosebire de ziua precedentă nu părea niciun pericol pentru maghiar. Avantajul său de aproape o jumătate de secundă după primele tururi în Q3 i-a asigurat pole-ul provizoriu, pe care nimeni nu a reușit să-l depășească în ciuda încercărilor de a îmbunătăți timpul de 2:01.263. Primii trei au realizat timpi de 2m01s, dar nu s-au putut compara cu viteza lui Kiss.

Hahn a reușit să-l devanseze pe câștigătorul cursei de sâmbătă, Antonio Albacete, cu 0,102s, asigurându-și încă un nou loc în prima linie. Toți ochii au fost ațintiți asupra camionului Team Hahn Racing pentru a vedea dacă îl poate învinge pe Kiss la tractarea spre virajul 1, atunci când au concurat peste alte câteva ore.

Sascha Lenz a obținut locul al patrulea, urmat de André Kursim, care a completat locul al cincilea. Cu probleme pentru Steffi Halm, liderul campionatului Chrome, José Eduardo Rodrigues, a fost cel care a ocupat locul șase în Q3 și a obținut din nou pole position-ul pentru clasa Chrome.

După ce a primit o penalizare de 10 secunde pentru incidentul cu John Newell din cursa a doua, Rodrigues a pornit mulțumit înaintea rivalului său din Chrome, Mark Taylor, care a fost într-o formă excelentă în acest weekend. Taylor s-a aliniat chiar în spatele lui Rodrigues, pe locul șapte la general și locul doi la clasa sa, sperând să-l poată depăși pe pilotul portughez pentru a continua să reducă diferența în clasamentul Chrome. După două victorii de clasă și un pole position obținut sâmbătă, Taylor și-a dorit să-și mențină dinamica și în cursele de duminică.

Înainte ca sesiunea de calificări să înceapă, Steffi Halm a avut o problemă la direcție în timpul sesiunii de încălzire, unde a avut loc un incident bizar, iar o parte din sistemul de direcție s-a desprins. Camionul s-a calificat fără probleme, dar echipa încă nu înțelege cum partea centrală a volanului, care îl fixează în coloana de direcție, s-a desprins. Fie că a fost vorba de o ușoară pierdere a încrederii în mașina sa de curse din cauza incidentului sau de o scădere a ritmului pentru că nu a terminat partea de încălzire, Halm a părut să fie dezavantajat în timpul calificărilor de duminică. Acest lucru s-a reflectat în incapacitatea sa de a trece în Q3 și a plecat pe locul opt dintre piloții Chrome.

Clemens Hecker a plecat de pe locul nouă, locul trei în Chrome, cu Luis Recuenco alături de el pentru a completa top zece. După reparațiile la camionul său în urma incidentului din cursa a doua, John Newell nu a putut face mai mult de locul 11, ultimul timp clasat în Q2.

Steffen Faas a plecat de pe locul 12 după ce a stabilit un timp în Q1, dar nu a mai putut continua după primul său tur, deoarece o eroare de direcție l-a lăsat blocat pe marginea pistei. Problema a provocat un steag roșu de 10 minute, timp în care cronometrul de calificare a fost oprit pentru a nu pierde timp.

Bradley Smith a reușit să revină pe pistă după steagul roșu pentru a stabili mai mulți timpi pe tur, dar nu a reușit să îmbunătățească suficient pentru a depăși locul 13, fiind singurul abandon din Q1.

Articole similare

Ad