Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările Jeep depășesc 100.000 de vehicule în Europa

Jeep a înregistrat o creștere pe piața europeană la finalul lui septembrie 2024, în conformitate cu tradiția sa de a oferi vehicule versatile. Astfel, înmatriculările au atins 100.700 de unități, reprezentând o creștere de 3,5% față de anul precedent. Cota de piață a Jeep pe segmentul autoturismelor a ajuns la 1%, o creștere de 0,03 puncte procentuale comparativ cu aceeași perioadă din 2023.

“Suntem încântați să anunțăm că vânzările Jeep în Europa au depășit 100.000 de vehicule, demonstrând că angajamentul nostru de a oferi un brand care întruchipează libertatea și aventura se bucură de mare succes. Aceste rezultate impresionante ilustrează capacitatea noastră de a ne adapta la diverse piețe.”, a declarat Eric Laforge, șeful mărcii Jeep în Europa. “Primirea remarcabilă a Jeep Avenger, primul nostru SUV complet electric, este o dovadă a spiritului nostru inovator și a atractivității distincte a vehiculelor noastre. Nu numai că reflectă angajamentul nostru față de sustenabilitate, dar întărește și promisiunea noastră de «Libertate de alegere» cu oferta noastră diversificată, ceea ce ne va consolida amprenta în Europa cu viitoarea versiune Avenger 4xe.”

Din cele aproape 50% de volume înregistrate în afara Italiei, cele mai semnificative rezultate au fost marcate în Franța, cu 9.000 de unități înmatriculate – o creștere de 61% față de anul trecut – și o cotă de piață de 0,6% (în creștere cu 0,2 puncte procentuale față de anul precedent).

Marea Britanie a numărat peste 6.000 de înmatriculări, cu o creștere de 155% față de anul anterior și o cotă de piață în creștere de 0,3%, reflectând o creștere de 0,2 puncte procentuale. În Țările de Jos, înmatriculările au urcat cu 81% față de 2023, iar cota de piață a crescut cu 0,3 puncte procentuale, până la 0,7%.

Jeep Avenger se află chiar sub podiumul B-SUV-urilor 100% electrice în 29 de țări din UE, fiind pe locul al treilea în Franța și Țările de Jos (YTD august 2024). Pe o piață-cheie precum Italia, unde marca Jeep deține o cotă de piață de 4,5% în sectorul autoturismelor, Avenger este cel mai bine vândut SUV în general în primele nouă luni ale anului, pentru toate motorizările, și ocupă locul al treilea în topul celor mai bine vândute modele în sectorul autoturismelor în Italia. 

Primul SUV 100% electric al mărcii, Jeep Avenger este disponibil, de asemenea, cu o versiune e-Hybrid cu transmisie automată pe lângă un motor pe benzină eficient de 1,2 litri cu 100 CP, cu transmisie manuală, în așteptarea modelului hibrid 4xe cu tracțiune integrală, care oferă “Libertate de alegere” maximă pe orice teren.

Datorită acestor caracteristici, a câștigat încrederea unor clienți de prestigiu, printre care se numără companii, precum Ernst & Young și Stedin din Țările de Jos și Orange din Franța, care au cumpărat cantități semnificative din versiunea electrică pentru programele lor de închiriere sau serviciile lor de întreținere. În cele din urmă, Avenger a câștigat licitații din partea agențiilor guvernamentale italiene, cum ar fi serviciul de pompieri, Carabinieri și Guardia di Finanza, pentru un volum de peste 1.200 de unități.

Articole similare

Ad