Una dintre cele mai importante companii de curierat din România, Cargus se pregătește pentru cel mai plin Black Friday de până acum, anticipând o creștere de 60% a livrărilor în ziua de vârf. Pentru a gestiona eficient acest volum ridicat, compania de curierat a investit strategic în extinderea infrastructurii sale operaționale, relocând depozitele cheie din Târgu Mureș, Craiova, Sibiu și Râmnicu Vâlcea, și crescând capacitatea zilnică de procesare la peste 66.000 de colete. De asemenea, Cargus a implementat o nouă platformă omnichannel în trimestrul trei, care oferă clienților o experiență intuitivă, simplificată și integrată, pe toate canalele de servicii clienți.
„Black Friday marchează începutul unui sezon de vârf pentru care suntem pregătiți să sprijinim volumele în creștere ale partenerilor noștri, menținând, în același timp, un nivel al serviciilor de înaltă calitate, în această perioadă plină. Accentul pe care îl punem pe modernizarea centrelor de sortare și implementarea de soluții digitale precum automatizarea și integrarea omnichannel, ne permite să gestionăm eficient fluxul crescut și, în același timp, să menținem un grad ridicat de satisfacție în rândul clienților.”,
a declarat Șerban Stoica, Chief Sales Officer la Cargus.
Cargus a adăugat direct în aplicația mobilă a companiei opțiunea de plată prin Google Pay și Apple Pay, inclusiv pentru plata coletelor ramburs, facilitând astfel procesul de plată pentru clienți. În așteptarea celor mai aglomerate două luni ale anului, compania și-a extins forța de muncă cu 20%, menținând astfel calitatea serviciilor de livrare pe toată perioada sezonului de Black Friday. De asemenea, Cargus a suplimentat numărul de curieri disponibili, inclusiv sâmbăta în zonele cu volume mai mari și a crescut numărul rutelor de transport cu aproximativ 40% pentru a acoperi eficient cererile mari venite de la retailerii care colaborează cu Cargus.
Pe lângă volumele interne procesate, Cargus se așteaptă la o creștere semnificativă a livrărilor internaționale în sezonul de vârf, subliniind importanța României ca destinație pentru e-commerce-ul european. În prima jumătate a lui 2024, expedierile internaționale au crescut semnificativ cu aproape 50% față de aceeași perioadă din 2023. În sezonul Black Friday și cel de sărbători, compania anticipează că articolele vestimentare, electronicele, electrocasnicele și produsele cosmetice vor fi cele mai populare, urmând tendințele din anii precedenți.