Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Freshful by eMAG procesează zilnic peste 50.000 de ambalaje după lansarea serviciului de colectare a ambalajelor SGR de la domiciliu

La începutul lunii noiembrie, Freshful by eMAG a lansat un serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție (SGR) direct de la ușa clienților, simplificând astfel procesul de reciclare al acestora. Potrivit companiei, serviciul este estimat să proceseze peste un milion de ambalaje SGR până la finalul lunii.

Inițial, serviciul de colectare a fost susținut de două aparate RVM instalate în depozitul Freshful. Însă, în primele săptămâni, interesul clienților a depășit toate așteptările, astfel compania a adăugat rapid încă trei noi aparate, suplimentând capacitatea de procesare la peste 50.000 de ambalaje zilnic. Acest volum este gestionat de o echipă operațională care lucrează 24/7.

„De la începuturile Freshful, am oferit o alternativă la timpul pierdut prin magazine, la statul la coadă sau întâlnirea mereu surprinzătoare cu casa de marcat automată, fără un compromis de calitate sau preț. Acum, ne-am asumat și misiunea de a reduce nevoia întâlnirii cu mașinile de reciclare, cozile și problemele aferente. Suntem mândri că serviciul implementat de noi este util, simplu de folosit și ajută clienții să salveze timp, așa cum ne dorim pentru tot ce are legătură cu ecosistemul Freshful. Procesul pentru client e foarte simplu, preluăm ambalajele într-un sac sigilat, direct de la ușă. De acolo, ne ocupăm noi de tot. Simplitatea procesului a dus la o cerere foarte mare, dar într-o săptămână ne-am adaptat și am adăugat capacități suplimentare. Este un proiect complex din punct de vedere tehnic și operațional, lucrăm la el de șase luni, dar avem satisfacția că am găsit și implementat un sistem prin care ne ajutăm clienții să-și recupereze garanția SGR fără efort.”,

a precizat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful.

Serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție din cadrul SGR a fost lansat cu o campanie promoțională, astfel clienții primesc 1 leu pentru fiecare ambalaj returnat, dublu față de valoarea standard pentru prima lună de implementare. Ambalajele trebuie predate în sacii speciali dezvoltați de Freshful care au un sistem adecvat de sigilare.

Fiecare client a primit gratuit trei saci de 70 de litri, care pot cuprinde aproximativ 18-20 de PET-uri de 2L. După acest prag de o lună, sacii suplimentari vor putea fi achiziționați cu 1 leu bucata. Clienții pot alege să primească banii pe card din contul de client sau să-i transforme în FreshPoints, utilizabili la urmatoarele comenzi, participând astfel la programul de loialitate al Freshful.

Iată cum funcționează serviciul de colectare 

  • Colectarea ambalajelor: clienții pot aduna ambalajele returnabile, neturtite și cu eticheta intactă, într-un sac special disponibil pe Freshful, pe care îl primesc gratuit în noiembrie, în limita a trei saci. Aceștia au un sistem special de sigilare și au fost realizați conform specificațiilor Freshful. Ulterior, sacii speciali pot fi achiziționați din platformă la prețul de 1 leu, fiecare având o capacitate mare de 70 l. Clienții nu trebuie să se preocupe de separarea sticlelor, toate ambalajele SGR pot fi plasate împreună în același sac.
  • Ambalaje acceptate: conform reglementărilor, doar cele marcate cu simbolul SGR, iar în cazul în care în sac sunt incluse alte tipuri de ambalaje, acestea nu vor fi contabilizate în calculul punctelor FreshPoints. De asemenea, curierul poate refuza preluarea sacului dacă ambalajele sunt deteriorate sau dacă a fost deja atinsă capacitatea maximă de preluare a mașinii.
  • Preluarea sacului: ca următoarea livrare, curierul Freshful va prelua sacul sigilat, realizând o verificare vizuală a conținutului pentru a se asigura că ambalajele sunt conforme cu cerințele.
  • Transportul: sacul etichetat este transportat în siguranță la depozitul Freshful, unde ambalajele sunt introduse într-un sistem automatizat de preluare. Pentru a garanta siguranța alimentelor, Freshful a implementat măsuri stricte de prevenire a contaminării. Doar sacii listați în platformă sunt acceptați la predare, aceștia putând fi sigilați pentru a preveni eventualele scurgeri.
  • Procesare: la depozit, ambalajele sunt numărate, sortate și pregătite pentru reciclare.
  • Recuperarea sumei aferente sticlelor reciclate: a doua zi, clienții primesc în contul lor My FreshClub contravaloarea ambalajelor predate, sub formă de FreshPoints, pe care le pot folosi la următoarea comandă, acoperind parțial sau integral valoarea coșului de cumpărături.

Mașinile de livrare Freshful nu au necesitat modificări speciale pentru transportul ambalajelor SGR. Acestea dispun deja de o zonă ambientală, utilizată pentru depozitarea cutiilor folosite la transportul produselor. După livrarea comenzilor, cutiile sunt strânse, eliberând spațiu suficient pentru depozitarea sacilor cu ambalaje SGR.

Articole similare

Ad