Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

2025 a început sub așteptări, dar ar putea aduce venituri cu 25% mai mari decât în 2024

Petrișor Praporgescu, administratorul Windsor Spedition, a precizat că 2024 a fost un an bun, în care firma a reușit să își atingă obiectivele, însă 2025 nu a fost conform așteptărilor, compania fiind sub veniturile estimate pentru prima jumătatea a anului. Pentru întregul an, firma vizează o creștere de 25% a volumelor, și implicit a cifrei de afaceri.

În ultima perioadă, o parte din clienții companiei aleg transporturile în regim de grupaj, în detrimentul camioanelor complete. Această tendință este considerată de ei mult mai eficientă deoarece, deși costurile de transport devin mai mari, ele nu depășesc costurile asociate cu depozitarea stocurilor. „Volumele sunt oscilante de la o lună la alta, nu mai avem trasabilitatea pe care am avut-o în anii trecuți.”

Deși a fost planificată achiziționarea de camioane, opțiunea a fost amânată, iar accentul a fost pus pe dezvoltarea importurilor și distribuției, în special din Ucraina.

Compania gestionează constant 80-100 de transporturi pe săptămână cu volume oscilante. Multe dintre ele sunt în regim spot, Windsor având un departament de vânzări care aduce constant noi oportunități și soluții eficiente pentru clienții săi.

Firma operează în 90% din Europa, în principal în Ucraina și Turcia, dar și pe piețele din Europa Centrală, inclusiv în Italia. Fiind înființată relativ recent, Windsor Spedition a crescut de la lună la lună pe toate segmentele de activitate, câștigând tot mai mulți clienți. De aceea, deși unii dintre ei sunt din industria auto, casa de expediții nu a fost afectată în perioada în care importurile de materie primă și componente auto din China s-au blocat, „deoarece eram oricum în creștere și exact atunci ne-am extins în Ucraina, chiar înainte de începerea războiului, și am putut acoperi lipsa solicitărilor de transport din automotive“. Până acum trei ani, Ucraina și Germania erau principalele piețe unde făcea transport constant, în rest având curse ocazionale. Între timp relații importante au devenit Polonia, nordul Italiei, ocazional, Spania, mai ales pentru import, și Suedia și Norvegia.

Recent Windsor a deschis un punct de lucru în Constanța pentru depozitare și distribuție și sunt planuri de a deschide unul și în Brașov sau Sibiu, iar anul viitor poate un birou în Italia pentru a sprijini parteneriatele locale și operațiunile de livrare.

Casa de expediții Windsor Spedition, activă pe piața din România din 2020, oferă servicii de transport rutier, maritim și aerian, inclusiv logistică cu valoare adăugată. În domeniul transportului rutier, compania pune la dispoziție toate tipurile de camioane: vehicule dedicate, transport expres și livrări în regim de grupaj sau camioane dedicate pentru import/export și distribuție națională. Printre activitățile pe care le desfășoară se numără și importurile și distribuția de produse sub marcă proprie. Compania nu are încă flotă proprie, ci lucrează cu peste 1.000 de transportatori auditați și verificați, dintre care unii sunt colaboratori constanți sau chiar dedicați pentru anumite linii repetitive, și care au flote de la 1-5 la peste 100 de camioane sau vanuri.

Articole similare

Ad