În primele luni ale acestui an, numărul clienților care au comandat jucării și articole pentru copii pe eMAG a crescut cu 11% față de aceeași perioadă din 2024. eMAG Snap, funcția de căutare cu imagini lansată la finalul anului trecut, s-a dovedit a fi un ajutor real pentru părinți, descoperind astfel peste 5 milioane de oferte din această categorie.

Cele mai comandate produse s-au înregistrat din categoria „Jocuri și Puzzle-uri”, precum seturile de construcție, jucăriile creative, cele pentru bebeluși sau jucăriile de exterior. Printre preferințele clienților s-au inclus și gadgeturile destinate copiilor și peste 250.000 de cărți pentru copii.
Valoarea medie a unei singure comenzi de jucării a ajuns la 148 de lei în primele patru luni ale acestui an, iar 7% dintre comenzi au fost achitate cu soluțiile flexibile de plată disponibile în My Wallet. 60% dintre cei care au comandat jocuri și jucării în această perioadă au fost utilizatori Genius, un serviciu care oferă oferte exclusive, livrare gratuită și retur extins.
De asemenea, localitățile Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și București au înregistrat cele mai multe comenzi de jucării.
Jucăriile și articolele pentru copii pot fi găsite pe eMAG în spațiu dedicat acestora, Toys Shop, într-un singur loc, unde cuprind o ofertă cât patru hipermarketuri de jucării.
„Toată tehnologia și serviciile pe care le dezvoltăm au ca scop îmbunătățirea experienței de cumpărare și oferirea unor instrumente simple și eficiente prin care clienții își pot gestiona timpul și bugetul. Pentru părinți, provocările sunt adesea mai complexe, iar soluțiile noastre se dovedesc un sprijin real pentru ei. De la posibilitatea de a identifica rapid, cu o simplă poză făcută chiar la locul de joacă, produsele dorite de copii, până la economiile suplimentare pe care le pot face în campanii sau soluțiile de plată în rate fără dobândă, părinții se pot pregăti ușor pentru 1 iunie, astfel încât să le aducă zâmbetul pe buze celor mici.”, a declarat Iulia Bulumete, director comercial eMAG România, Bulgaria și Ungaria.