Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata de semiremorci a inceput anul in usoara scadere

In primul trimestru din 2019 s-au inmatriculat pentru prima data in Romania, conform datelor DRPCIV, 907 semiremorci noi si 1.495 rulate, iar 2.739 au fost reinmatriculate, fata de 1.023, 1.359, respectiv 2.644 in 2018. Iar conform calculelor noastre, care includ, la categoria semiremorcilor noi, si pe cele care in statisticile DRPCIV apar ca fiind rulate la prima inmatriculare in Romania, dar au data primei inmatriculari cu cel mult sase luni inainte de data primei inmatriculari in Romania, este vorba de 1.029 de semiremorci noi, fata de 1.114 in 2018.

Lider de piata este Schmitz Cargobull, cu 403 unitati, fata de 392 in primul trimestru din 2018. Il urmeaza Krone, cu 267 de semiremorci, fata de 327, si Kögel, cu 69, fata de 125 la inceputul anului trecut.
Mai putin de 50 de unitati au vandut Schwarzmüller (46, fata de 78), Berger (43/17), Wielton (36/43), Kässbohrer (35/18), Mega (19/14), Meiller (17/5 in 2018) si D-TEC (10).
Sub 10 unitati au vandut Max Trailer (7), Benalu, Spitzer si Zaslaw (cate 6), Broshuis (5), Ardor, BC-LDS, OKT Trailer si OMEPS (cate 4), Faymonville, Langendorf, Schrader si Stas (cate 3), Fliegl, Katmerciler, Magyar, Nooteboom, Nursan si Ozsan Treyler (cate 2) si Alim, Generatis, Hiarom, Lag, Menci, Peischl, Platek, Talson, Yalcin Dorse si VPS (cate 1).

Articole similare

Ad