Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Prima semiremorcă mega cu podea mobilă ajunge în România

În România urma să ajungă în iunie prima semiremorcă mega cu podea mobilă și uși laterale, produsă de compania italiană TMT International. Special concepută pentru transportul de mărfuri foarte voluminoase și de încărcături mai înalte, aceasta oferă o capacitate mai mare decât configurațiile standard, de până la 98 m3, și posibilitate de încărcare laterală. Primul client care va beneficia de toate avantajele noului vehicul este Radburg Tires, care va primi încă patru semiremorci Mega cu podea mobilă în cursul acestui an.

Nevoia de a oferi eficiență logistică sporită îi împinge pe producătorii de semiremorci să dezvolte din ce în ce mai mult soluții versatile și inovatoare, capabile să asigure optimizarea atât în ceea ce privește metodele de transport, cât și în ceea ce privește materialele ce pot fi transportate. Din acest motiv, gama de produse TMT International, lider pe piața italiană a semiremorcilor cu podea mobilă, include configurații specifice care pot garanta o valoare adăugată ridicată, pe lângă flexibilitatea utilizării.

Dovadă în acest sens este unul dintre proiectele recente finalizate de TMT International pentru clientul Radburg Tires, una dintre cele mai mari companii europene care se ocupă de colectarea, reșaparea și reciclarea anvelopelor, de peste 20 de ani. În ultimul timp, Radburg Tires a devenit și unul dintre principalii comercianți de anvelope din România, atât de mult încât are propria companie de transport, EcoWelt. Nivelul ridicat de complexitate a managementului în ceea ce privește varietatea și volumul materialelor manipulate a evidențiat necesitatea utilizării unor mijloace eficiente și versatile, pentru a optimiza la maximum încărcăturile și rutele, cu economii aferente de costuri și timp.

Ideală mai ales pentru transport de profile, lemn, deșeuri și mărfuri vrac…

Pentru a răspunde adecvat acestei nevoi, TMT International dezvoltă ideea unei semiremorci Mega inovatoare, care aduce și avantajul unei podele mobile și este potrivită pentru orice tip de încărcătură, dar mai ales pentru transportul de mărfuri extra-voluminoase și excepțional de înalte. Este interesant de observat cum semiremorca având podea mobilă are deja o versatilitate unică în comparație cu o prelată laterală, deoarece, datorită sistemului de încărcare/descărcare cu podea mobilă, permite transportul oricărui tip de material, de la profile și lemn până la deșeuri și mărfuri vrac. „Semiremorcile cu podea mobilă și-au demonstrat versatilitatea în diverse domenii și sectoare. De fapt, datorită versatilității sale, podeaua mobilă este utilizată într-o varietate de lucrări, de la transportul și eliminarea deșeurilor până la manipularea profilelor și a lemnului. Cu toate acestea, particularitățile unor sectoare îi determină pe producători să proiecteze configurații specifice care le permit să optimizeze la maximum operațiunile și să crească profiturile”, explică Alfredo Spinozzi, CEO și cofondator al TMT International.

… dar și pentru mărfuri înalte sau stivuite

Conceput special pentru transportul de încărcături mai mari și mai voluminoase, modelul Mega se caracterizează printr-o înălțime interioară mai mare decât semiremorcile standard, care ajunge de obicei la 2,90 m. Prin urmare, acesta oferă o capacitate în plus față de configurațiile clasice, de până la 98 m3, ceea ce permite transportul unor încărcături mai înalte, cum ar fi containere, paleți stivuiți sau materiale grupate în alte ambalaje – saci mari și cutii de transport. Dacă este necesar, nimic nu vă împiedică să încărcați mărfurile în vrac.

Una dintre cele mai importante caracteristici structurale este podeaua coborâtă, cu o înălțime a șeii de cuplare la 0,95 m de sol, față de 1,15 m în versiunea standard, ceea ce permite o înălțime de încărcare mai mare. În rest, dimensiunile unei semiremorci mega sunt în general aceleași cu ale uneia clasice: înălțime totală de 4 m, lungime utilă internă a platformei de încărcare de 13,6 m și lățime utilă internă de 2,48 m, deci o capacitate de încărcare de 33 de europaleți.

Flexibilitate datorată deschiderii laterale

Adevărata inovație a vehiculului constă în combinația perfectă a trei beneficii principale într-un singur produs: capacitate de încărcare mai mare și versatilitate în utilizare datorită deschiderii laterale și sistemului de încărcare/descărcare orizontală cu podea mobilă. Într-atât încât este prima semiremorcă mega echipată cu podea mobilă și uși laterale de 6,3+6,3 din România și probabil una dintre puținele din întreaga Europă.

În plus, vehiculul este echipat cu axe SAF INTRA Airvent de 9 t din aliaj special, pentru a asigura transportul optim off-road. Datorită tehnologiei AirVent, canalele interne de ventilație răcesc discul de frână, previn acumularea de căldură și susțin în mod specific gestionarea temperaturilor scăzute în întregul sistem. În acest fel se evită pe cât posibil efectul de umbrelă, crescând astfel durata de viață a discului și a plăcuțelor de frână.

Creșterea capacității de încărcare reduce numărul de curse necesare pentru transportul unor cantități mari de marfă, îmbunătățind eficiența transportului și reducând costurile. Prin urmare, utilizarea semiremorcilor Mega reduce numărul de curse de retur fără încărcătură și de curse cu încărcătură ușoară, ceea ce înseamnă economii de combustibil și emisii reduse de dioxid de carbon.

Pentru mai multe informații vă rugăm să contactați:

Romania Comerciala

Gheorghe Florea

+39 327 161 6290

Sau Dealer TMT în România Otto-Trailer

Bogdan +40 730 081 061

Marius +40 730 081 062

Articole similare