HTR România este o companie prezentă pe piață de 10 ani, ai cărei fondatori sunt din Germania și care face doar transport, mai ales pe bază de contract, dar și spot, cu o flotă proprie de 160 de camioane cuplate la semiremorci mega și frigorifice.
Compania face parte dintr-un grup mare și deservește cursele acestuia de pe relațiile unde vehiculele înmatriculate în România pot fi mai eficiente, inclusiv din perspectiva Pachetului Mobilitate. Unele comenzi, pentru transport de mărfuri de valoare (țigări), sunt între aeroporturi, cu remorci duble, securizate, acreditate TAPA, și cu timpi ficși. Altele, cu semiremorci mega și autotractoare cu înălțime variabilă de cuplare, au loc zilnic între locații din Germania și București, cu mărfuri generale și componente auto.
Din acest interviu mai puteți afla despre investițiile din ultimii ani în înnoirea flotei, dar și despre restrângerea acesteia, de la un maxim de 220 de camioane în 2019, despre deficitul de șoferi care apare periodic, despre cum a fost prima parte a lui 2025 și despre faptul că, deși e greu de estimat cum se va încheia anul, HTR este pregătită pentru orice schimbări, așa cum a fost și în ultimii ani, când a trebuit mereu să se adapteze la situații noi.








