În penultima cursă Goodyear FIA ETRC de la Most, Norbert Kiss a obținut a treisprezecea victorie a sezonului în fața lui Jochen Hahn și Sascha Lenz.
Un incident în primul viraj a făcut să fie reluată cursa, dar de fiecare dată Kiss a avut câștig de cauză în fața lui Hahn de la primul viraj. Din acel moment, Kiss a acumulat un avans considerabil față de restul datorită unui pilotaj exemplar care i-a permis să obțină victoria. Cursa a fost calmă pentru Hahn și Lenz, care și-au gestionat bine pozițiile pentru a ocupa locurile doi, respectiv trei.
Lupta pentru locul patru a continuat, Antonio Albacete fiind presat de René Reinert și José Eduardo Rodrigues. Reinert și-a revenit după o defecțiune la frâne care l-a afectat în calificări, dar corecția făcută între sesiuni pare să fi rezolvat problema, Reinert crescând ritmul de la începutul cursei.
Trioul s-a întâlnit la a doua reluare, Albacete apărându-și ferm poziția pe pistă. Incidentul a provocat explozia barei de protecție față a lui Rodrigues, dar acesta a reușit să continue cursa. Trenul a continuat până la steagul în carouri, trio-ul fiind despărțit de 1,3 secunde.
O coliziune în timpul primului start a deteriorat bara de protecție față a lui Steffi Halm. Reparațiile au fost efectuate înainte de reluarea cursei, dar este posibil ca daunele să fi fost mai mari decât s-a crezut inițial, deoarece ritmul lui Steffi Halm nu a fost la înălțime de la începutul cursei. Steffi Halm s-a chinuit să îl depășească pe câștigătorul Chrome, Clemens Hecker, și a terminat cursa în spatele acestuia, deși a petrecut ultimele trei tururi în spatele său. Consolarea a fost că locul opt i-a oferit pole position invers pentru ultima cursă a weekendului.
Mark Taylor avea nevoie de o zi bună și trebuia să treacă de John Newell și Bradley Smith. Newell a plecat în fața sa, dar Taylor a făcut ceea ce știa mai bine. P2 pentru Mark Taylor și P4 pentru John Newell i-au permis să își depășească compatriotul și să urce pe locul doi în clasamentul Chrome. Smith, care a completat podiumul Chrome cu locul 3, și-a extins avansul față de Taylor la 14 puncte.
Luis Recuenco, care a terminat pe locul cinci la clasa sa după ce a plecat din pole position, a avut parte de o cursă care ar fi putut fi a lui. Primul start a fost marcat cu steagul roșu în urma unui incident între Recuenco și Martin Macík. Din fericire, ambii au reușit să păstreze cele 16 camioane pe grilă, dar aceeași greșeală s-a repetat și a doua oară, iar Recuenco a coborât în clasament și a reușit să îl țină la distanță pe Luke Garrett la finalul cursei pentru a păstra locul cinci.
Macík și Christian Ruppert au completat clasamentul, Steffen Faas nereușind din nou să termine.
- Sursa foto: Goodyear FIA ETRC












