Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

METRO România deschide un nou depozit logistic în Ștefăneștii de Jos

Continuându-și transformarea multicanal, Metro România a făcut o investiție strategică în infrastructura sa logistică: în parteneriat cu WDP, a dezvoltat un nou depozit logistic a produselor alimentare, Food Service Distribution (FSD), în Ștefăneștii de Jos. Proiectul în valoare de 19,6 milioane de euro se întinde pe 12.000 de metri pătrați și este integrat în platforma centrală de 65.000 de metri pătrați a companiei.

La deschiderea noului depozit Dr. Steffen Greubel, CEO-ului METRO AG, a precizat: „În ultimii ani, România a fost una dintre cele mai de succes țări din Grupul METRO, nu doar ca performanță financiară, ci și în termeni de inovație și de stabilire a unor noi direcții pentru alte țări din familia METRO. METRO România este atât un model, cât și o inspirație pentru strategia actuală a Grupului, multe dintre elementele dezvoltate aici fiind exportate în alte țări unde operăm. Suntem pregătiți să continuăm să investim în România, cu planuri în valoare de sute de milioane de euro până în 2030. Suntem pregătiți să investim în viitorul economic al României și să construim noi infrastructuri, dar, ca o companie internațională, avem nevoie de un climat de încredere și predictibilitate.”

Evenimentul de inaugurare a inclus și discursuri susținute de Laurențiu Gâdei, Secretar de Stat în Ministerul Economiei, Antreprenoriatului, Digitalizării și Turismului, Angela Ganninger, Ambasadorul Germaniei în România, Nicolae Bociu, Secretar de Stat și Președintele ANSVSA (Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor), Sebastian Metz, CEO al AHK România (Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană) și George Bădescu, Directorul Executiv al AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România).

Noul depozit este conceput pentru a îmbunătăți livrările cu cele mai dinamice linii de afaceri și pentru a răspunde direct nevoilor în creștere ale clienților români: comercianți independenți, antreprenori din HoReCa, cea mai mare franciză independentă din țară, LaDoiPași, și rețeaua în continuă creștere de magazine LaDoiPași Extra.

„Această investiție este mai mult decât o extindere a infrastructurii logistice. Este un angajament ferm față de clienții noștri și o confirmare a rolului METRO ca partener de încredere pentru afacerile independente din România.”, a declarat Karan Khurana, CEO METRO România.

Cu 26 de centre regionale de distribuție, susținute de hubul central de lângă București (One Roof, de 65.000 mp) și platformele din Reșița și Slobozia, METRO România asigură livrări la nivel național în fiecare zi printr-o flotă de peste 300 de camioane, deservind peste 11.000 de clienți. Activitatea este susținută de o echipă dedicată de 500 de profesioniști, flota de livrare parcurgând împreună mai mult de 40.000 km pe an pentru a garanta livrările la timp.

Portofoliul Metro pentru noul depozit FSD include peste 11.500 de produse, de la proaspete la congelate, de la ambient la refrigerate, toate la prețuri stabile, cu o calitate constantă și eficiență operațională.

„Noul depozit Food Service Delivery aduce clienților din București, Ilfov și zonele adiacente Capitalei livrări mai predictibile, disponibilitate mai sigură a stocurilor și calitate păstrată pe tot lanțul frigorific, în cadrul unor operațiuni eficiente și sustenabile. Este, de asemenea, un hub de expertiză unde formăm specialiști și construim cariere, nu doar locuri de muncă. România joacă, de asemenea, un rol strategic în regiune, ca punct de plecare pentru extinderea capacităților FSD și pentru integrarea ulterioară a livrării, magazinelor și francizei într-o singură experiență pentru client.”, a concluzionat Adrian Ariciu, Vicepreședinte Executiv Cluster East METRO AG.

„Dincolo de logistică, depozite sau camioane, oamenii rămân factorul decisiv. Investim pentru oameni, pentru afaceri independente și pentru a construi împreună un viitor mai puternic.”, a completat Karan Khurana, CEO METRO România.

Compania și-a exprimat recunoștința față de partenerul său WDP, precum și față de clienții și partenerii care au participat la ceremonia de inaugurare.

Adrian Ariciu s-a adresat, de asemenea, autorităților române: „Nimic din toate acestea nu funcționează fără colaborare. Atunci când mediul de afaceri și instituțiile mențin un dialog constant, progresul este mai rapid. Vom continua să ne implicăm transparent în ceea ce privește siguranța alimentară, trasabilitatea și protecția consumatorului, în timp ce din partea politicilor publice așteptăm reguli stabile, implementare clară și decizii la timp.”

Articole similare

Ad