Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările globale Kia ating 268.238 de unități în septembrie 2025

Kia Corporation a anunțat vânzările sale globale pentru septembrie 2025, care au totalizat 268.238 de unități, reprezentând o creștere de 7,3% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vânzările solide au fost determinate de creșterea constantă a modelelor electrice și hibride, în timp ce cererea pentru gamele principale de SUV-uri, precum Sportage și Seltos, a rămas puternică.

SUV-urile au condus vânzările companiei în septembrie, Sportage înregistrând vânzări globale de 49.588 de unități. De asemenea, Seltos a consolidat această performanță puternică pe piață cu 27.052 de unități vândute, urmat de Sorento cu 20.393 de unități.

În comparație cu aceeași perioadă din 2024, vânzările în afara Coreei de Sud (cu excepția vehiculelor cu scop special) au crescut cu 3,7% față de anul precedent, ajungând la 218.782 de unități.

În afara Coreei de Sud, Sportage a condus creșterea vânzărilor cu 43.172 de unități, urmat de Seltos cu 22.087 de unități. Vânzările combinate ale modelelor K4 și K3 (cunoscute și sub numele de Forte pe anumite piețe) au totalizat 18.662 de unități.

Kia Motors a vândut în septembrie un total de 49.001 de vehicule pe piața coreeană, ceea ce reprezintă o creștere de 28,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul mai mare de zile lucrătoare din septembrie 2025, comparativ cu anul trecut, a stat la baza stimulării performanței vânzărilor, deoarece anul trecut în septembrie a coincis cu Ziua Recunoștinței „Chuseok”.

Modelul Sorento a condus vânzările interne de vehicule de pasageri ale companiei în septembrie, cu 8.978 de unități vândute. Acesta a fost urmat de modelul Carnival MPV, cu 6.758 de unități, în timp ce SUV-ul Sportage a înregistrat vânzări de 6.416 unități.

Cele mai mari vânzări din istoria sa a înregistrat Kia în al treilea trimestru. În perioada iulie-septembrie a acestui an, Kia a vândut 784.988 de vehicule, în creștere cu 2,8% față de 763.618 în trimestrul al treilea din 2024.

Kia intenționează să mențină un impuls puternic al vânzărilor cu gama sa de automobile electrice, care include EV4, EV5 și PV5. Compania și-a consolidat poziția de lider pe segmentul global al vehiculelor electrice prin valorificarea strategiilor centrate pe client și prin realizarea de investiții strategice.

Articole similare

Ad