Transcom Pharma privește certificarea ca pe o necesitate, câtă vreme medicamentele sunt un subiect atât de sensibil și pot chiar pune în pericol viața pacienților dacă nu beneficiază de condiții stricte de-a lungul lanțului logistic, a subliniat în cadrul Galei Tranzit de transport de marfă Maria Tanciu, CEO-ul companiei de transport express de produse farmaceutice cu vehicule de 3,5 t.
Certificarea trebuie menținută conform ghidului GDP la nivel european, deci trebuie urmate toate procedurile și trebuie monitorizate atent acuratețea, timpii și temperaturile. Aceasta doar deschide o ușă în colaborarea cu clienții, pentru că este urmată de audit din partea lor, în care fie sunt verificate toate procesele, dacă beneficiarii au un management al calității bine implementat, fie se cere numai diploma, dacă ei nu sunt suficient de competenți pentru a face un audit.
Lucrând pe baza unor proceduri atât de stricte, Transcom a atras și menține clienți dintre cele mai mari companii farmaceutice din Europa de Vest, „care au fost un model pentru noi din punct de vedere al calității în domeniu. Primul client foarte riguros a fost H.Essers, în 2019, la patru ani de când obținuserăm certificarea, timp în care am mai avut două audituri din străinătate și am tot învățat. Și tot am avut două neconformități critice. Dar după ce am rezolvat problema am colaborat cu H.Essers și de atunci ni s-au deschis ușile către multe alte contracte cu jucători mari din logistică și ei ne-au dat direcția spre îmbunătățirea certificărilor și proceselor. Iar eu am avut mereu convingerea că pot să îmbunătățesc continuu standardele. De câte ori un client cerea ceva nou mă conformam și era o provocare să ating standardele de fiecare dată, fiind, desigur, selectivă și știind ce să implementez și ce client are valoare mai mare pe piață.“












