eMAG va organiza Black Friday pe 15 noiembrie, cu reduceri ce vor varia intre 10 si 70%, urmand a avea in oferta 3,5 milioane de produse. Compania estimeaza vanzari de 500 de milioane de lei, in timp ce anul trecut acestea au atins pragul de 460 de milioane de lei. Compania si-a luat angajamentul ca 99% din comenzi sa fie onorate pana pe 28 noiembrie.
Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, a spus ca tot mai multi clienti sunt dispusi sa cumpere produse de peste 500 de lei, iar anul acesta estimarile sunt ca vanzarile totale sa treaca de pragul de 500 de milioane de lei. Cifra ar reprezenta, potrivit sefului eMAG, circa 7-8% din vanzarile totale anuale ale companiei. Stanciu a mai spus ca reducerile medii vor fi de circa 35%, insa punctual procentele sunt intre 10% si 70%, chiar si mai mari in unele cazuri. Referitor la preturi, oficialul eMAG a mai afirmat ca la editia de anul trecut la noua din zece produse pretul a fost la cel mai mic din tot anul.
In 2019 compania va organiza Black Friday pe data de 15 noiembrie, atunci cand ofera 3,5 milioane de produse. In topul celor cu volum mare se afla telefoanele smartphone – 120.000 de unitati si televizoarele, in numar de 70.000 de unitati. Printre ofertele inedite enumerate de seful eMAG se numara vouchere de cafea Starbucks, lingouri de aur, bilete la cursele de Formula 1 sau un Ferrari – oferit cu un discount de 45.000 de euro, pentru un total de 263.000 de euro. Ca in fiecare an, discutiile cu partenerii de transport au inceput cu mai multe luni in urma, pentru a planifica cat mai bine volumele care urmeaza sa fie transportate. In urma investitiilor facute de companie alaturi de firmele de curierat, promisiunea eMAG este ca 99% dintre produsele comandate de Black Friday sa fie livrate pana pe 28 noiembrie. „70% dintre comenzi vor fi livrate in primele cinci zile, companiile de curierat vor lucra non-stop“, a punctat Iulian Stanciu.