Postis, platforma de e-fulfillment, a procesat comenzi in luna noiembrie, in valoare de 200 de milioane de RON. In cadrul campaniei de Black Friday, retaileri precum Flanco, Elefant, Carturesti sau IKEA au reusit sa scada costurile cu pana la 10% si sa gestioneze in timp real livrarile online cu ajutorul start-up-ului romanesc.
Postis este o companie romaneasca care a dezvoltat o platforma software pentru optimizarea proceselor complexe de livrare si distributie, atat la nivel national, cat si international, se arata intr-un comunicat remis de companie. Inovatia solutiei consta in agregarea si analizarea in timp real a datelor de performanta ale serviciilor de logistica, transport si distributie inrolate in platforma si analiza lor in timp real, pentru a oferi varianta optima pentru fiecare comanda procesata.
La doar doi ani de la lansare, platforma a ajutat unii dintre cei mai mari jucatori din piata sa asigure eliminarea ineficientelor de proces, scaderea costurilor si a timpului de transport si imbunatatirea satisfactiei clientilor la livrare. „Solutia si-a dovedit maturitatea si capacitatea de scalare in perioadele de varf, iar in luna noiembrie a acestui an, ce include si weekendul de Black Friday, a procesat comenzi in valoare de peste 200 milioane RON.“
La fel ca in cazul multor startup-uri autohtone, Postis a aparut pe piata din dorinta de a rezolva o serie de ineficiente si nemultumiri identificate in relatia dintre companiile de comert online, distributie si transport si clientii lor. Potrivit lui Mircea Stan, CEO-ul companiei, firma a fost infiintata pornind de la „nemultumirea pe care o aveam in calitate de client final atunci cand faceam comenzi online“.
Pe piata din Romania mai functioneaza jucatori in e-fulfillment precum Frisbo, QeOPS sau, mai nou, eMAG.