Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

UniCredit Bank anunta masuri de sustinere a clientilor

In contextul starii de urgenta cauzate de epidemia Covid-19 in Romania, clientii UniCredit pot primi gratuit toate informatiile relevante cu privire la produsele si serviciile companiei si pot realiza toate operatiunile de baza intr-un mod simplu, rapid si sigur prin mijloace electronice: Mobile si Online Banking, pentru persoane fizice, si BusinessNet pentru companii.
Compania a implementat un set de masuri menite sa ajute clientii pe parcursul acestei perioade dificile, masuri care pot presupune, in functie de solicitarea clientilor persoane fizice si de fiecare situatie in parte, inclusiv amanarea ratelor la credite. In acest sens, clientii care deja parcurg o perioada dificila cauzata de contextul actual pot sa contacteze UniCredit la numarul de telefon 021.200.20.80, de luni pana vineri, intre 9.00 si 17.00.
Pentru clientii IMM cu facilitati de credit in derulare, care sunt temporar afectati de Covid-19 si vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a gasi cea mai potrivita solutie, in timp scurt.
In conditiile in care autoritatile recomanda limitarea interactiunilor cu alti oameni, UniCredit Bank recomanda la randul sau clientilor sai, in mod ferm, utilizarea canalelor la distanta disponibile, platile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless si evitarea pe cat posibil a folosirii numerarului. Totusi, clientii care au neaparata nevoie sa retraga numerar beneficiaza, incepand cu 18 martie, de retrageri gratuite la intreaga retea nationala de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu apartin UniCredit), optiune disponibila tuturor clientilor persoane fizice detinatoare de carduri de debit emise de banca.
UniCredit Bank a luat recent masuri care sa garanteze o acoperire nationala pentru serviciile sale bancare, protejand in acelasi timp sanatatea clientilor si a angajatilor bancii. Incepand cu 23 martie si pana pe 17 aprilie 2020, pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfasura intre orele 10:00 si 16:00, cu o pauza de pranz in intervalul orar 13:00 si 13:30. Restul sucursalelor bancii isi vor continua activitatea conform programului actual: intre orele 09:00 si 17:00, cu o pauza de pranz in intervalul orar 13:00 si 13:30.
UniCredit Bank solicita clientilor care merg in sucursale sa respecte indicatiile personalului privind accesul in locatii si sa pastreze o distanta de minimum un metru si jumatate fata de alte persoane.
Lista sucursalelor UniCredit Bank si programul actualizat de lucru cu publicul este disponibila pe www.unicredit.ro, in sectiunea “Sucursale si ATM-uri” si in sectiunea dedicata www.unicredit.ro/covid-19.

Articole similare

Ad