evoMAG intra in parteneriat cu Glovo, unul dintre cele mai importante servicii de livrare rapida din Romania, si le ofera clientilor posibilitatea de a intra in posesia produselor comandate in mai putin de o ora, fara ca acestia sa se deplaseze la showroom.
evoMAG devine astfel primul retailer IT&C care include Glovo ca solutie de livrare a produselor. Accesand aplicatia, clientii din Bucuresti pot comanda mii de produse vandute de evoMAG, cu valoare individuala de pana la 350 de lei.
„Odata cu parteneriatul cu Glovo, le oferim clientilor cea mai rapida solutie de livrare a produselor comandate disponibila la acest moment in piata. Intr-o perioada in care deplasarile sunt limitate, oferim aceasta solutie, care satisface dorinta clientilor de a intra cat mai repede in posesia produselor cumparate. Vorbim de produse cu valoare relativ mica, pana in 350 de lei, care acopera o gama variata – de la produse de igiena si sanatate, la cele destinate unui stil de viata sanatos, si pana la accesorii pentru telefoane, laptopuri, echipamente multimedia, componente PC etc.”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
Produsele evoMAG disponibile in aplicatia Glovo sunt impartite in 51 de categorii, pentru o segmentare cat mai precisa si o identificare mai rapida a acestora. Toate produsele listate in aplicatia Glovo se afla in stocul evoMAG si sunt disponibile imediat, permitand astfel ridicarea lor din depozit si livrarea catre clientii finali in mai putin de 60 de minute. „Parteneriatul cu evoMAG inseamna pentru Glovo inca un pas spre promisiunea de a livra consumatorilor orice au nevoie in mai putin de 1 ora. Viziunea noastra este sa construim o aplicatie care conecteaza utilizatorii cu business-uri din toate domeniile, atat pentru livrare de mancare, unde avem o prezenta foarte puternica, cat si pentru livrare de produse din supermarket, produse si accesorii electronice, flori, jucarii si multe altele”, spune Marius Funie, Marketing Manager la Glovo Romania.
Decizia de a intra in parteneriat cu Glovo se inscrie in directia strategica a evoMAG de diminuare a timpilor de livrare si de imbunatatire a experientei de shopping. Recent, evoMAG a crescut capacitatea depozitului cu 40%, intr-un proces de extindere pe verticala, dupa ce, anterior, a implementat un sistem de management al depozitului pentru imbunatatirea timpilor de livrare a produselor catre clientii finali, ca urmare a automatizarii operatiilor cu stocul.
Numarul comenzilor evoMAG a crescut, in ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari si a schimbarii comportamentului de consum al clientilor.