Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

18% dintre clientii transportatorilor francezi au inca activitatea oprita total

Managerii de transport care au raspuns intrebarilor din al treilea sondaj realizat de FNTR de la inceperea pandemiei estimeaza ca in medie 18% dintre clientii lor au inca activitatea oprita total, iar 62% au o activitate redusa semnificativ comparativ cu perioada de dinainte de criza, deci pe piata exista excedent de camioane, ceea ce face ca peste un sfert din firme sa constate o reducere a tarifelor, iar altele sa simta presiuni din partea clientilor pentru reducerea acestora. Pentru 71% dintre firme mai putin de 25% dintre clienti au activitatea oprita, pentru 18% dintre transportatori 25-49% dintre clienti sunt in aceasta situatie, pentru 8%, 50-74% dintre clienti, iar pentru 3%, peste 75% dintre clienti inca nu sunt activi.
Sondajul arata aceeasi eterogenitate a impactului crizei asupra pietei de transport in functie de tipul de marfa, ceea ce indica dependenta foarte puternica a acestui sector de clientii sai. 
83% dintre firmele care transporta animale vii nu au oprit deloc activitatea, iar 17% au oprit-o partial, 81% din firmele care transporta lemn nu au oprit deloc activitatea si 19% au oprit-o partial, 72% din cele care transporta alimente nu au oprit deloc activitatea , 6% au oprit-o partial si 3% total, si 70% din firmele care fac transport la temperatura controlata nu au oprit deloc activitatea, in timp ce 29% au oprit-o partial si 1% total.
La polul opus se afla sectorul auto, cu 10% din firme care nu au oprit deloc activitatea, 62% care au oprit-o partial si 28% care au oprit-o total, industria metalurgica si siderurgica (21%, 72%, respectiv 8%) si deseurile si reciclarea (26%, 71%, respectiv 3%).

Articole similare

Ad