Emil Ion, Managing Director Mainfreight Romania, spune ca in aceasta perioada inregistreaza o scadere a volumelor pe international, insa scaderea este compensata de volumele la intern, care acum au ,,explodat’’.
Compania efectueaza curse pe relatia Olanda cu circa 25-40 de camioane, iar soferii care au fost retrasi de pe cursele in scadere, circa 10 la numar, au fost redistribuiti in tara. ,,Aici a explodat volumul de lucru. Noi avem cativa clienti din zona de Food, unde exista cerinte mai mari in aceasta perioada. Avem contracte, preturile nu au fluctuat’’, explica Emil Ion. Managerul afirma ca acum compania este foarte atenta la partea de incasari, unde se asteapta sa apara intarzieri. ,,Daca este vorba de un client pe o cursa spot, nu efectuam cursa pana ce nu avem dovada platii. Volatilitatea pietei in aceasta perioada este mare’’, a declarat Emil Ion.
Oficialul Mainfreight spune ca este impotriva speculei pe piata de transport, considerand ca ,,nu facem altceva, decat sa ne stabilizam pe noi. Nu cred ca este un moment sa speculam. Sunt de acord sa urmarim cererea si oferta’’. Pe Olanda s-au mai diminuat volumele. In tara volumele sunt oarecum intr-un ritm normal, considera Emil Ion. ,,toata lumea incearca, pe cat posibil, sa nu apara perturbatii majore. OK, ai volume mai mic pe international, te reorientezi si incerci sa compensezi pe intern. Tot e ceva decat sa stea’’.