Standul Iveco de la Bauma a gazduit modele de la segmentul cel mai usor pana la cel mai greu, fiecare dintre ele cu accent pe caracteristicile necesare activitatii din industriile constructiilor si miniera: noul Trakker si Stralis Hi-Way din gama grelelor, Eurocargo din gama medie si Daily din gama vehiculelor usoare. Tot aici au fost expuse si solutiile Astra, care se pliaza cel mai bine pe conditiile foarte dure de lucru. Printre ele s-a aflat HHD9, in premiera mondiala, impreuna cu basculanta ADT 30, iar un alt model Astra, RD 32, a fost expus la standul exterior al Case Construction.
Noul Trakker, care si-a dovedit de curand calitatile in cadrul raliului Dakar, este disponibil cu motor Euro 5 FPT Industrial Cursor, de 8 sau 13 l, si cutie de viteze ZF cu sistem servo-shift, pentru transmisie manuala sau automata. Vehiculul are cabina noua, mult mai ergonomica, sisteme telematice si controale pe bord. Versiunea Hi-Land are cabina mai scurta si plafon normal, iar Hi-Track are o cabina mai lunga si plafonul poate fi normal, sau inaltat. La Bauma Iveco a expus versiunea Trakker AT400T45 WT.
Stralis Hi-Way poate fi echipat pentru a fi folosit pe santiere, Iveco expunand modelul AS260S46Y/PS cu motor Euro 6 cu troliu. Datorita noii tehnologii HI-eSCR, Stralis Hi-Way este singurul camion heavy-duty care respecta standardele Euro 6 fara EGR. HI-eSCR prezinta avantaje cum ar fi greutate redusa, consum mai mic de carburant si longevitate, datorita faptului ca vorbim de o tehnologie simpla, dar foarte eficienta in acelasi timp.
Gama vehiculelor medii a fost reprezentata prin Eurocargo, versiunea MLC 80E18K, basculanta cu macara.
…