Piata de remorci in Europa de Vest a crescut cu 11% in 2010, ceea ce, in mod normal, ar constitui un rezultat bun. Totusi, luand in considerare scaderea de 52% suferita in 2009 fata de anul anterior, cresterea din 2010 nu reprezinta o revenire spectaculoasa a cererii. Cu toate acestea, s-a calculat o crestere a productiei cu 47%, pe masura ce exporturile si-au revenit, tendinta care s-a adaugat cererii interne suplimentare, iar procesul de diminuare a stocurilor s-a transformat intr-unul de refacere a acestora.
Revenirea cererii pe piata de trailere nu a fost uniforma in statele vestice. In patru tari, printre care Franta si Belgia, aceasta s-a diminuat in continuare in 2010, iar alte sase tari, printre care Marea Britanie si Germania, au inregistrat cresteri procentuale de doua cifre.
Pentru 2011 se estimeaza o crestere a pietei de trailere in toate tarile Europei Occidentale, pentru cele mai multe previziunile fiind foarte optimiste si pentru 2012. O evolutie negativa in 2010 au avut-o prelatele, bax van-urile si sasiurile pentru containere. Ceva mai bine au stat frigorificele, autobasculantele si cisternele. In general, cererea pentru remorcile mai putin costisitoare a scazut cel mai mult, in timp ce trailerele specializate scumpe au evoluat mai bine. Asa cum se intampla in mod obisnuit, scaderile au fost mult mai drastice pentru semiremorci decat pentru remorcile cu axa centrala si cele cu bara de tractiune. Dupa ce in 2009 parcul de remorci din vestul Europei a scazut pentru prima data, tendinta a continuat si anul trecut si se estimeaza ca flota va mai depasi nivelul din 2008 abia in 2015. Potrivit lui Gary Beecroft, director general al CLEAR, grup de consultanta care lucreaza cu companii cu interese in industria automotive, este foarte posibil ca nivelul cererii de remorci din 2007 sa nu fie depasit in urmatorii 10 ani si chiar si pe termen lung, dimensiunea totala a parcului de remorci vest-european va creste doar putin.