Scania si-a preluat anul trecut dealerul din Sibiu, iar cand caravana „Mergi mai mult“ a poposit in oras a avut loc si deschiderea oficiala a biroului local in noua formula, dupa investitii importante de timp si bani pentru rebranduire, reamenajare si dotare cu echipamente noi.
Cu ocazia preluarii dealerului din Sibiu, Scania a investit peste 100.000 de euro in echipamente si in schimbarea intregului inventar de scule, astfel incat fiecare tehnician sa aiba toate dotarile complet noi.
Service-ul are patru linii, din care una ITP si trei pe care se lucreaza frecvent. Odata cu trecerea la statutul de service propriu Scania, principalul obiectiv avut in vedere a fost, asa cum arata Dan Cristescu, Branch Manager Scania, sa nu existe pauze in activitatea de service, determinate de procesul de preluare si de lucrarile de amenajare pe care urma sa le sufere cladirea, inclusiv atelierul. Si, desigur, s-a urmarit sa fie mentinut si dezvoltat portofoliul de clienti.
A mai fost nevoie si de dimensionarea si organizarea echipei de service, dupa ce initial fusese preluata intreaga echipa de mecanici si tehnicieni a fostului dealer.
In prezent tehnicienii continua sa participe la sesiuni de training pe diverse teme de interes, iar o dovada a bunei lor pregatiri profesionale este faptul ca doua echipe din Sibiu au participat la Top Team, competitia organizata de Scania pentru personalul din service.
La Sibiu se lucreaza intr-un schimb si inca nu la capacitate, dar, ca si la Brasov, sunt valori mai mari pe fiecare vehicul servisat. Forta de munca e dimensionata tinand cont de planurile de viitor, „cand vom avea nevoie de angajatii care azi poate nu au atat de mult de munca“, explica Dan Cristescu.
Volumele de activitate in service au crescut de la o luna la alta in ultimul timp, asa cum declara Dan Cristescu, mai ales pentru ca „ne-am organizat mai bine pe partea de vanzari de vehicule …