Soferii Dianthus primesc de la departamentul de monitorizare a flotei lista cu statiile de unde pot sa alimenteze in timpul cursei, iar cei patru dispeceri ai acestui departament se ocupa, printre altele, de punerea cap la cap a datelor despre capacitatea rezervorului si pana unde va ajunge plinul, despre tonaj si traseu, pentru a coordona alimentarile. Cardurile nu sunt blocate pentru a fi folosite doar in anumite statii, soferii conformandu-se indicatiilor primite.
Iar dupa implementarea noului sistem de monitorizare a flotei ei vor primi pe telefon traseul detaliat, distanta si statiile de unde au voie sa alimenteze, adica cele cu discount sau cu pretul cel mai bun. In plus, depinde si de ce cursa au in fata: daca se intorc in Romania nu alimenteaza pe drum, ci abia acasa, iar daca descarca in Germania, Italia, Anglia sau Elvetia trebuie sa alimenteze inainte, din tarile unde firma beneficiaza de preturile cele mai bune. Soferii stiu deja toate aceste lucruri, dar tot mai primesc o data informatiile inainte de fiecare plecare in cursa, iar daca apar diferente repetate in ceea ce priveste consumul de carburant se aplica sanctiuni conform legislatiei in vigoare. „Dar asta se intampla foarte rar“, puncteaza Adrian Dinoiu. In plus, soferii fac training periodic „si se vad rezultatele. De asemenea, si departamentul de monitorizare isi arata roadele.“