Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Focus pe contractele de service si pe servicii noi cu plus-valoare

Chiar daca cei mai multi producatori nu isi mai extind sau nu isi mai modernizeaza retelele de service, mai degraba orientandu-se catre o utilizare mai buna a centrelor actuale, Volvo Trucks a continuat si anul trecut deschiderea de sedii noi, pas oarecum determinat de integrarea retelei Renault Trucks in propria retea. In acelasi timp, a pus accent tot mai mare pe cresterea productivitatii printr-o programare mai buna a clientilor, precum si pe iesirea in intampinarea acestora, prin pachete si oferte speciale, ca urmare a interesului in crestere pentru contractele de service semnate la achizitie sau pentru serviciile noi care aduc plus-valoare, precum poarta telematica.
 

Anul trecut, Volvo Trucks a deschis patru sedii noi, la Oradea (in februarie), Constanta (iunie), Bacau si Buzau, unde activitatea de service a partenerilor vechi a devenit dual-brand, Volvo-Renault. „Desi integrarea nu s-a incheiat, incepand de la 1 ianuarie avem numai service-uri proprii dual-brand, (angajatii existenti au fost instruiti si pentru a deservi camioane Renault Trucks). Cu exceptia centrelor deschise pana in 2009 (la Bucuresti, Cluj si Brasov), unde cladirile sunt in proprietatea Volvo, sediile noi sunt inchiriate (la Oradea, Constanta, Timisoara, Bacau si Buzau)“, a precizat Iulian Dumitru, after-sales director Volvo Group Trucks, precizand ca unitatile de servisare sunt de dimensiuni medii, cu suprafete intre 800 si 1.200 m2, dotate cu 8-12 posturi de lucru, cu posibilitati de extindere, fiecare dintre acestea detinand si cate un atelier mobil 24/ 24. Pe de alta parte, ateliere de vopsitorie exista doar la Bucuresti, Cluj si Brasov. „Ne concentram foarte mult asupra operatiilor principale, insa acordam o atentie deosebita si reparatiilor de daune, chiar daca uneori suntem nevoiti sa subcontractam partea de tinichigerie si vopsitorie.“

Planificarea este benefica si pentru service, dar si pentru clienti
Pentru unitatile Volvo, gradul de ocupare a crescut in ultimii ani. „Poti ajunge la un grad de 95%, insa cea mai mare parte a utilizarii unui service depinde de o planificare buna. Exista insa situatii in care clientul nu mai poate respecta programul si atunci apare un gol in planificare pe care trebuie sa il acoperi, eventual cu clientii care apar neplanificati. Ne confruntam insa si cu perioade de varf, in august si decembrie, cand se intorc flotele care fac transport intracomunitar“, a punctat Dumitru, completand: „planificarea ne ajuta sa initiem comenzi de piese in cazul in care defectiunea nu este acoperita de stoc. Ca urmare, incercam sa promovam acest aspect care aduce economii de timp pentru client.“
Operatiile solicitate cu precadere sunt cele de mentenanta si de inlocuire, insa acestea au fost incluse in oferta comerciala realizata pe baza cererilor venite de la clienti.
In prezent, Volvo Trucks are 160 de angajati in cele opt unitati de service, intre care 100 sunt tehnicieni.

Articole similare

Ad