Pentru 16 noiembrie, atunci cand s-a derulat campania dedicata Black Friday, eMAG a anuntat reduceri de 220 de milioane de lei. Cumulat cu produsele celor peste 6.000 de selleri din Marketplace participanti in promotie, pe site-ul retailerului s-au regasit trei milioane de produse pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an. Daca inainte de eveniment, compania se astepta ca valoarea totala a comenzilor sa se ridice la 400 de milioane de lei, bilantul de dupa Black Friday a aratat o cifra mult mai mare – de 460 de milioane de lei. „De Black Friday, comertul online depaseste comertul traditional, iar editia din acest an ne-a intrecut asteptarile din punctul de vedere al vanzarilor.
Cresterea increderii in comertul online si in eMAG este rezultatul serviciilor imbunatatite constant, al transparentei aduse de mediul online, al diversitatii de produse ce pot fi cumparate si al preturilor mai bune fata de retailul traditional. Acestea sunt cele patru directii pe care, la eMAG, ne concentram pentru a face comertul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. Pe langa produsele electronice, IT si electrocasnice, romanii au cumparat si produse de sezon, precum: freze de zapada, lopeti, anvelope de iarna, aeroterme, ghete si bocanci, dar si tigai, mingi, detergent, instalatii de brad sau jucarii, mai spune compania. In ceea ce priveste metoda de achizitie, 34% dintre comenzi au fost platite online cu un card bancar, iar procentul este pe un trend ascendent. Tot pe 16 noiembrie, produse in valoare de 6.300.000 de lei au fost achitate prin intermediul cardului de cumparaturi eMAG-Raiffeisen, iar in ziua de Black Friday peste 5.000 de oameni au solicitat emiterea unui card de cumparaturi eMAG-Raiffeisen.