Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Acelasi parfum sub o alta sigla

La mai putin de doi ani de la lansare, Renault Alaskan, fratele de alianta al lui Nissan Navara, beneficiaza si el de un facelift mai degraba subtil. Remarcam insa o capacitate de incarcare de pana la 1,1 t, noi jante de 17 si 18 inch, o noua motorizare diesel Blue dCi de 2,3 l, de la noul Master, disponibila in versiuni de 160 si 190 CP, precum si noi sisteme de conectivitate.


Asamblat in Mexic, Argentina si Spania, la aceeasi uzina din Barcelona unde se fabrica si Navara, in cazul Alaskan, un produs nou intrat pe segmentul pick-up-urilor de o tona, vorbim un design exterior aproximativ identic cu versiunea anterioara. Adica o varianta de facelift in care jantele de 16 inch au fost inlocuite cu unele mai mari, de 17 inch, in timp ce jantele de 18 inch au acum un design nou. In plus, blocurile optice beneficiaza acum de lumini de tip LED. Cam atat pe exterior, modelul francez cu cabina dubla beneficiind mai mult de o serie de noutati de natura tehnica. Cea mai importanta dintre se refera la cresterea capacitatii de incarcare la 1,1 t, mai mare cu 127-146 kg, in functie de versiune. Sarcina utila marita se datoreaza unor imbunatatiri legate de suspensia spate si a noutatilor privind sistemul de franare. Ne referim aici la suspensia multi-link cu arcuri elicoidale, imprumutata de la Navara, care aduce un plus de confort la drum lung si reduce vibratiile. In plus, pe puntea spate pick-up-ul francez primeste acum frane pe disc, alaturi de sistemul Automatic Emergency Braking (AEB). Si, daca tot am amintit de frane si de noile discuri, de mentionat ca diametrul celor frontale a crescut si el la 320 mm, de la 296, iar in cazul celor de pe spate vorbim de 308 mm. Alaskan mai beneficiaza si de sistemul Inteligent Trailer Sway Assist, un ESP imbunatatit prin care tractarea a maximum 3,5 t devine mai usoara si mai sigura.

Articole similare