Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La mai putin de doi ani de la lansare, Renault Alaskan, fratele de alianta al lui Nissan Navara, beneficiaza si el de un facelift mai degraba subtil. Remarcam insa o capacitate de incarcare de pana la 1,1 t, noi jante de 17 si 18 inch, o noua motorizare diesel Blue dCi de 2,3 l, de la noul Master, disponibila in versiuni de 160 si 190 CP, precum si noi sisteme de conectivitate.


Asamblat in Mexic, Argentina si Spania, la aceeasi uzina din Barcelona unde se fabrica si Navara, in cazul Alaskan, un produs nou intrat pe segmentul pick-up-urilor de o tona, vorbim un design exterior aproximativ identic cu versiunea anterioara. Adica o varianta de facelift in care jantele de 16 inch au fost inlocuite cu unele mai mari, de 17 inch, in timp ce jantele de 18 inch au acum un design nou. In plus, blocurile optice beneficiaza acum de lumini de tip LED. Cam atat pe exterior, modelul francez cu cabina dubla beneficiind mai mult de o serie de noutati de natura tehnica. Cea mai importanta dintre se refera la cresterea capacitatii de incarcare la 1,1 t, mai mare cu 127-146 kg, in functie de versiune. Sarcina utila marita se datoreaza unor imbunatatiri legate de suspensia spate si a noutatilor privind sistemul de franare. Ne referim aici la suspensia multi-link cu arcuri elicoidale, imprumutata de la Navara, care aduce un plus de confort la drum lung si reduce vibratiile. In plus, pe puntea spate pick-up-ul francez primeste acum frane pe disc, alaturi de sistemul Automatic Emergency Braking (AEB). Si, daca tot am amintit de frane si de noile discuri, de mentionat ca diametrul celor frontale a crescut si el la 320 mm, de la 296, iar in cazul celor de pe spate vorbim de 308 mm. Alaskan mai beneficiaza si de sistemul Inteligent Trailer Sway Assist, un ESP imbunatatit prin care tractarea a maximum 3,5 t devine mai usoara si mai sigura.

Lider in Europa pe segmentul vanurilor si LCV-urilor electrice, Renault lanseaza numai putin de patru modele noi: noul Master, noul Trafic, noul Alaskan si conceptul Kangoo Z.E. Tinta grupului francez este de a-si extinde suprematia la nivel global, catre noi piete de desfacere, iar pentru acest lucru si-a reinnoit aproape toata gama de vehicule comerciale usoare.
Dupa dezvaluirea conceptului EZ-Pro, producatorul francez continua sa se pregateasca pentru viitor si exploreaza noi modalitati de livrare prin recenta prezentare a lui EZ-Flex, vehiculul electric si conectat, care se va ocupa de livrarile catre clientul final. In privinta cifrelor din 2018, Renault a obtinut un nou record de vanzari la nivel global, cu 619.229 de vehicule comercializate, grupul intarindu-si pozitia nu numai in Europa, dar si in America Latina si in regiunea Asia-Pacific. Nu in ultimul rand, Renault este pionier si lider in Europa in segmentul LCV-urilor electrice, cu o cota de piata de 46,2%, datorata in principal lui Kangoo Z.E. Acum, grupul francez isi reinnoieste o parte a gamei.

Noul Renault Master vine cu un nou look, completat de o noua parte frontala, mai mare si mai robusta, la fel ca si un interior complet revitalizat. Gama de propulsoare este mai puternica, iar sistemele de asistenta sunt de asemenea noi – Rear View Assist, Side Wind Assist. Noul Master are si o versiune electrica – Master Z.E.
Noul Renault Trafic Van este o utilitara usoara complet schimbata, ce ofera un interior sofisticat si design exterior nou, echipata cu o gama de motorizare noua, cuplata la cutia automata EDC6. Modelul beneficiaza si de variantele Combi, Bus si SpaceClass pentru transportul de pasageri. Producatorul si-a reinnoit si pick-up-ul, prin noul Alaskan, ce pastreaza acelasi design impunator si siguranta maxima. Noul model ofera o sarcina utila marita la 1,1 tone. Kangoo Z.E. Concept este un vehicul electric urban ce prefigureaza noua gama Kangoo ce va iesi din liniile de productie incepand cu 2020.