Investitiile in digitalizare au ajutat DB Schenker sa raspunda eficient provocarilor actuale din punct de vedere al gestionarii nu doar a proceselor operationale, ci si a celor non-operationale. Astfel, eforturile in digitalizarea proceselor cheie de natura juridica si integrarea lor in cadrul sistemelor de procese ale companiei, precum incheierea contractelor a ajutat compania sa fie operativa integral in toata aceasta perioada, asigurand o eficienta ridicata si un control deplin asupra intregului proces de management juridic.
Aplicatia standard de management al activitatii juridice a fost personalizata la cerintele DB Schenker si adaptata la nevoile, modelul de afaceri si cultura organizationala a companiei de Wolters Kluwer Romania. Aceasta permite un management facil si eficient al activitatii departamentului juridic, acoperind aproape in totalitate procesele standard, precum redactarea, revizuirea, negocierea si aprobarea tuturor contractelor operative, comerciale, administrative, litigiile, consultanta juridica, serviciile integrate ale gestionarii daunelor si asigurarilor companiei.
Imbunatatita periodic in ceea ce priveste fluxurile de lucru si functionalitatile, aplicatia ofera eficienta in activitatea derulata la nivelul departamentului juridic si nu numai, si o transparenta a proceselor cheie, o trasabilitate a sarcinilor de lucru, totul fiind gestionat intr-un singur loc. Astfel, intreg fluxul operational de incheiere a contractelor companiei se deruleaza integral prin intermediul aplicatiei, incepand cu deschiderea negocierilor interne si externe, revizuirea si adaptarea contractului si aprobarea lui interna, pana la semnarea si arhivarea acestuia, intreg fluxul putand fi urmarit in timp real.
Totodata, implementarea aplicatiei are si un impact pozitiv asupra mediului inconjurator prin diminuarea volumului de hartie printat datorita stocarii si arhivarii documentelor intr-o singura baza de date centralizata pentru o administrare simpla si eficienta.
La inceputul acestui an a fost lansata versiunea a treia care inglobeaza ultimele functionalitati ce au in vedere implementarea unui flux de aprobare electronica a contractelor dupa o schema prestabilita in functie de specificul, importanta contractului si natura riscurilor.
Implementarea de anul acesta are in vedere crearea unui mediu sigur de aprobare a contractelor din punct de vedere al riscurilor asociate, asigurarea transparentei in procesul decizional si automatizarea unor task-uri ale persoanelor implicate, astfel incat echipa de business si managementul superior sa ia cele mai bune decizii in implementarea noilor afaceri si a celor mai inovatoare solutii pentru partenerii companiei DB Schenker.