Pentru ca termenele de plata erau deja o mare problema in transporturi, iar in astfel de perioade dificile si tulburi cu atat mai mult fiecare incearca sa isi pastreze banii, Sebastian Boca intentioneaza sa se protejeze de rau platnici prin faptul ca nu lucreaza pentru firme care nu au un nume si o prezenta solida pe piata, „care nu au mult de riscat“, ci cu firme mari, care nu vor inchide activitatea din cauza catorva facturi neplatite. In plus, operatorul sibian a apelat deja la sustinerea bancilor, in sensul de finantare in avans, factoring, astfel incat sa isi poata sprijini clientii care au suspendat activitatea pentru o vreme din cauza pandemiei, deci nu pot prelucra nici facturile. Din fericire, Logistream are un termen de plata de 14 zile de la toti clientii europeni, si pentru cei care lucreaza in e-commerce poate factura inca online.
Si SMS Trans si-a verificat intotdeauna foarte bine clientii, fiind atenta, in alegerea lor, la vechimea pe piata si pe burse si la numarul de marfuri postate sau de incidente de plata, daca au avut, si nu a intampinat multe situatii de neincasare a banilor pentru transport. Mai ales ca de obicei lucreaza doar cu clienti vechi, rareori ia curse ocazionale. „Insa niciodata nu iti poti lua toate masurile de precautie pentru ca, daca numai o firma are publicata o marfa pe bursa si eu am nevoie sa incarc din zona respectiva pentru a aduce soferul acasa, trebuie sa imi asum riscul. Dar atentia in alegerea clientilor e cel mai sigur mod de a te proteja de neincasare, pentru ca in instante este anevoios sa recuperezi banii si unele burse inteleg ca nu mai publica incidente de plata.“
SMS Trans face uneori si curse cu plata la livrare, dintotdeauna, nu doar de la aparitia pandemiei de coronavirus, insa ele nu reprezinta un volum mare din totalul activitatii. Acestea sunt pentru clienti mai vechi, care au fluctuatii mari si unele curse sunt conditionate astfel.