Strategia globala de vanzari „Best Customer Experience 4.0” plaseaza in mod constant clientii si nevoile lor in centrul activitatii. De aceea, contactul dintre Mercedes-Benz si clientii sai s-a mentinut in ultimele luni cu ajutorul canalelor digitale. Partenerii de vanzari au dezvoltat rapid solutii digitale pentru a le oferi clientilor cele mai bune servicii.
In ultima vreme, atentia a fost centrata pe oferte digitale atat in vanzari, cat si pe partea de servicii post-vanzare. „Mercedes-Benz va continua sa investeasca in transformarea digitala a vanzarilor si post-vanzarilor, fiind o experienta fara cusur, esentiala pentru nevoile clientilor. Digitalizarea a fost mult timp un element cheie al strategiei noastre globale de vanzari“, a spus Britta Seeger, membra a Consiliului de Administratie al Daimler AG si Mercedes-Benz AG, responsabila pentru marketing si vanzari. Compania a inceput inca din 2013 investitiile in digitalizare, avand astfel o baza solida cu ajutorul careia a oferit clientilor sai consiliere si si servicii complete in timpul pandemiei de Covid-19.
„Presupunerea noastra este ca in pana in 2025 vom genera un sfert din vanzarile globale prin intermediul canalelor online. Pandemia a accelerat procesul de digitalizare“, a mai spus Britta Seeger. Datorita digitalizarii avansate in vanzari si post-vanzari, Mercedes-Benz a reusit sa reactionze rapid la schimbarea situatiei si a cerintelor legale in ceea ce priveste pandemia de Covid-19.