Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford Ranger devine autoșasiu convertibil

Ford prezintă, în premieră, și varianta autoșasiu a lui Ranger, despre care spune că oferă clienților din domenii variate, de la construcții la apărare, posibilitatea de a crea cu ușurință vehicule personalizate. Noul vehicul va fi disponibil din ianuarie 2021!

Robustul autoșasiu Ranger are o structură de tipul „caroserie pe șasiu”, rezultând un autovehicul convertibil care sporește la maximum paleta de opțiuni de caroserii posibile. Ford preconizează că autoșasiul Ranger, care are transmisie 4×4, va trezi interesul operatorilor din diverse sectoare, printre care cele ale construcțiilor, utilităților, intervențiilor de urgență și salvare. Noul model va fi disponibil în varianta de caroserie cu cabină simplă și versiunea XL dedicată activităților profesionale. Clienții autoșasiului Ranger vor beneficia și de serviciile rețelei Ford formată din peste 160 de prestatori de servicii de carosare certificați pe 13 piețe, care asigură vehicule personalizate, în condiții de garanție, pentru aplicații de specialitate.

Un vehicul convertibil fiabil

Robust, durabil și fiabil, șasiul modelului Ranger este dotat cu suspensie spate pe arcuri lamelare pentru exploatare în regim dur și o suprafață plană ce poate fi dezvoltată de operatorii de servicii de carosare, asigurând o bază versatilă pentru conversii care pot crește masa totală maximă autorizată până la generoasa capacitate de 3.270 kg. 4

Designul cu cabină simplă permite o lungime maximă a conversiei de 2.518 mm în spatele cabinei. Terenurile dificile nu vor pune probleme conversiilor autoșasiului Ranger, adâncimea maximă a vadului prin care poate traversa fiind de până la 800 mm, având o gardă la sol de 237 mm înainte de carosare și o consolă față scurtă pentru unghiuri de atac optimizate.

Clienții pot aduce îmbunătățiri suplimentare vehiculului lor prin intermediul soluțiilor flexibile din gama opțiunilor speciale pentru vehiculele Ford, printre care se numără un conector electric pentru cârligul de remorcare, baterii de înaltă performanță pentru sarcinile electrice mari și o interfață de interconectare între caroseria specială și semnalele vehiculului, de exemplu pentru a preîntâmpina acționarea unei caroserii tip basculă dacă vehiculul nu este staționar și cu transmisia în poziție neutră.

Capabil atât pe șosea, cât și în afara șoselei

Motorul diesel EcoBlue de 2 litri și 170 CP al autoșasiului Ranger dezvoltă un cuplu de 420 Nm pentru a transporta cu ușurință încărcături grele, asistat de o cutie manuală în șase trepte cu acționare facilă.

În dotarea standard este inclus un sistem de transmisie 4×4 selectabil. Clienții care au nevoie de capacități și mai avansate, de tipul all-terrain pot opta pentru un diferențial spate cu cuplare electrică și anvelope all-terrain cu profil off-road pentru o aderență optimă. Autoșasiul Ranger va fi disponibil pentru comenzi începând din ianuarie 2021.

Articole similare

Ad