Prototipurile de camioane electrice pe baterii de la Mercedes-Benz se confruntă cu zăpadă și gheață, atât în timpul transportului zilnic la clienți, cât și în utilizarea intensivă pe pista de testare. În februarie, inginerii Mercedes-Benz Trucks au trecut eActros și eEconic printr-o serie aprofundată de teste în regiunea șvabă, Jura. Experții au acordat o atenție specială comportamentului bateriilor și al grupului de propulsie electric în condiții meteorologice extreme. Sistemele de management termic și energetic au fost, de asemenea, testate intens. Aceste sisteme asigură că atât sistemul de propulsie, cât și cabina șoferului sunt menținute la temperaturile potrivite, chiar și atunci când temperatura exterioară este extrem de scăzută.
De asemenea, eActros a trecut testul rezistenţei la frig şi vreme rea şi în operațiunile clienților care au putut testa primele modele produse în 2018. Iar ultimele teste confirmă faptul că eActros și eEconic sunt capabile să funcționeze în condiții de iarnă.
Lansarea producției de serie a Mercedes-Benz eActros pentru distribuția de sarcini grele este planificată pentru acest an. Produsul de serie a camionului eActros va fi semnificativ superior prototipului actual în anumite aspecte, cum ar fi autonomia, puterea de acționare și siguranța. Producția de serie a eEconic cu podea joasă pentru operațiuni municipale, care se bazează pe eActros, este programată pentru anul următor. În prezent sunt planificate primele teste pentru clienți, eEconic urmând să fie utilizat, în principal, ca vehicul de colectare a deșeurilor în aplicațiile de gestionare a deșeurilor urbane.