Bertschi Group a avut în 2020 o cifră de afaceri de 900 de milioane de franci elvețieni (un frac elvețian este echivalentul a circa 4,44 lei), cu 9% mai puțin decât în anul record 2019 sau cu 5% mai puțin dacă se ține cont de ajustarea conform cursului de schimb valutar, deoarece francul francez s-a apreciat mult față de euro și de dolar, iar compania are doar 5% din vânzări în Elveția.
Răspândirea rapidă a noului coronavirus în 2020 la nivel mondial și restricțiile impuse au dus la o scădere a cererii de bunuri, evidentă mai ales în industria auto, unde vânzările s-au prăbușit, ceea ce a afectat puternic și industria produselor chimice primare și deci a dus la un declin semnificativ al vânzărilor Bertschi de servicii logistice pentru acest domeniu. Activitatea și-a revenit în toamnă, datorită sfârșitului primei perioade de carantină și revenirii rapide a economiei Asiei.
Prioritatea companiei a fost protejarea împotriva infecției a celor 3.100 de angajați pe care îi are în întreaga lume, lucru care a fost posibil datorită digitalizării avansate, ce a permis adaptarea ușoară la munca de acasă pentru o mare parte din personal, și măsurilor de protecție la locul de muncă implementate rapid.
Bertschi a investit masiv în 2020, flota de containere crescând cu 1.200 de unități, până la 37.800, iar ca rezultat al cererii mari capacitatea centrului de depozitare de mărfuri periculoase în containere de la sediul din Schwarzheide (estul Germaniei) s-a dublat. În plus, digitalizarea a fost accelerată, investindu-se în eficientizarea și securizarea proceselor, care au devenit mai prietenoase pentru clienți și le-au oferit o vizibilitate mai mare de-a lungul întregului lanț logistic, ce implică adesea o combinație de transport feroviar, rutier și maritim.