În International Alexander Holding, echipa de management este formată 50% din femei şi 50% din bărbaţi. De asemenea, dacă la nivel de companie, 26% sunt femei, în echipa de middle management raportul femei/bărbaţi este de 36% / 64%. „Am reuşit să inducem în structura companiei ideea că există egalitate de şanse, indiferent de poziţii“, a arătat managerul companiei, Loredana Apreutese, în cadrul conferinţei Tranzit dedicate femeilor din industrie. „O femeie puternică reuşeşte să relaţioneze în orice situaţie. Am întâlnit şi bărbaţi care subminează potenţialul femeilor, însă încercăm să ne focusăm pe rezultatele pe care le avem de atins. E foarte important să lucrăm în echipă, iar în concepţia mea o echipă completă şi armonizată e formată din bărbaţi şi femei.“
Adriana Kalapis, care lucrează în Ministerul Transporturilor din 1988, iar în prezent se află în poziţia de director general Direcţia Transport Rutier (DTR), nu simte, ca femeie cu funcţie de conducere, presiunea de a activa într-o lume dominată de bărbaţi. „Provocările nu mi se mai par grele. Au fost, dar le-am depăşit în urmă cu mult timp. Acum am un dialog constructiv cu toţi actorii din piaţă. Atâta timp cât ai argumente bazate pe lucruri care se întâmplă, nu cred că este ceva greu. În plus, în anumite domenii din cadrul transportului rutier, uneori piaţa îşi spune cuvântul şi nu mai e nevoie să te lupţi tu, ca actor, din administraţia centrală a statului, ci piaţa îţi spune cum să reglementezi.“
În compania de expediţii Hermes Forwards, condusă de Dana Dumitru, 64% sunt femei, din care 80% sunt căsătorite şi au copii. „Totul depinde de implicarea lor. Consider că şi familia şi cariera pot fi o sursă de energie la fel de importantă. Cheia nu constă în a reuşi o negociere între cele două aspecte, ci în a le împăca pe ambele într-un mod natural.“ Dana Dumitru consideră că femeilor le este chiar mai uşor să se descurce într-o aşa-numită lume a bărbaţilor. „Odată cu urcarea în ierarhie, aspectele tehnice la care bărbaţii sunt mult mai buni devin mai puţin importante, iar hei-rup-ul şi vitejia nu mai au rol primordial. Modul cum relaţionezi şi cum construieşti credibilitatea e primordial. Iar aici femeile sunt avantajate.“